onsdag den 16. november 2011

DET HÆKLEDE TÆPPE ER VED AT TAGE FORM


I aftes under fodboldskampen, hæklede jeg lidt på mit tæppe.

Jeg har fået hæklet det sammen og er nu ved at lave kanten rundt.

Det har taget sin tid at komme så langt, fordi mine øjne ikke altid vil hvad jeg vil.



                   Jeg har leget med forskellige tungekanter som afslutning på hele menageriet,
                                                           og er endt op med denne.

                                Nu mangler jeg kun tre sider, så er hækleprojektet færdigt.


Fortsættelse følger.....


                                 og så er jeg lige ved et lille hemmeligt projekt mere:


                                

14 kommentarer:

  1. Det er vel nok nogle skønne farver du har valgt til dit tæppe og en fin kant.

    SvarSlet
  2. Flot sammenhækling:-)

    SvarSlet
  3. Wauv - det ser godt nok dejligt ud!

    SvarSlet
  4. Det er smukt , dit tæppe :-)

    SvarSlet
  5. Tæppet ser ud til at blive rigtig lækkert, men hemmeligheder kan jeg altså ikke rigtig lide.
    Mon der bliver taget billeder, så de kan afsløres efter jul?

    SvarSlet
  6. Dit tæppe er rigtig smuk. Jeg kan godt lide farverne og måden du har hæklet det hele sammen på.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Hold "hæklefest" hvor bliver det smukt dit tæppe! Jeg er helt vild med dit nuancevalg - så smukt!
    Endnu et hemmeligt projekt - hmmmm, hvad med det runde du havde gang i???

    SvarSlet
  8. Dit tæppe bliver helt fantastisk:-)

    SvarSlet
  9. WAW!!!! Hvor bliver dit tæppe dog imponerende flot!! Den brede kan klæder de fine fairkanter vildt godt! Uh hvor er jeg spændt på at se det helt færdigt!

    SvarSlet
  10. Der kommer billeder af tæppet når det er færdigt, vasket og spændt ud.

    Jeg skal nok tage billeder af hemmelighederne, og forevige dem her.

    Den runde er over halvgående nu Kirsten, så den skal nok nå det...

    SvarSlet
  11. Det bliver så flot det tæppe, virkelig smukt. Man får helt lyst til at putte sig under det.

    SvarSlet
  12. Det ser da bare helt fantastisk skønt-putte-klar ud. Gid min tålmodighed strakte til sådan et projekt :)

    SvarSlet
  13. Hvor er det blevet skønt, dit tæppe! Mon jeg nogensinde når i mål med mit..

    SvarSlet
  14. Spændende hvad det hemmelige viser sig at være ..
    Tæppet bliver du glad for, er jeg sikker på.
    mvh Mona

    SvarSlet