tirsdag den 16. november 2010

HÆNGEPARTI

Så fik jeg min  Hanne Falkenberg poncho færdig. Projektet påbegyndt i august måned.... men har holdt en laaang pause, hvor andre ting kom på pindene.
Den er helt vidunderlig blød i Rowans dejlige Uld/Casmere garn. Pragtfuld at bruge over træningstøjet til og fra Zumba og Yoga...

                                                                     Faktaboks:
Model:     Pirouette
Garn:   Rowan cashsoft og  Kauni                                                        
                                                                      pind: 3½

2 kommentarer:

  1. den er saa smuk :-) jeg har i lang tid villet strikke den, men valgte saa MiMi istedetfor. Men den kommer sikker ogsaa paa pindene her hos mig !

    SvarSlet
  2. Du vil ikke fortryde at strikke den, og så er den noget længere end MiMi, som jeg også har luret ;=D. Har jeg ikke ret i at Hanne Falkenbergs mønstre altid er en stor, stor fornøjelse at få fingre i. Hun er genial til at designe og få det på skrift. Jeg kan dog godt have lidt problemer med hendes farver..

    SvarSlet