torsdag den 13. januar 2011

STRIKKEBOG

At kalde den en strikkebog er måske lidt uartigt! Men for mig er det altså.

Jeg elsker nemlig at høre en god bog mens jeg strikker, og gerne et strikketøj der kræver koncentration og et blik på det hele tiden.
Måske jeg vil gå igang med dette sjal eller måske et sjal  fra  denne skønne bog.

Jeg glæder mig til at  høre den. Jeg har læst den første roman i serien: Hypnotisøren, og den synes jeg parret slap utroligt heldigt fra.
Jeg fandt den på tilbud til 129 kr. i Føtex, hvor der også lige røg et par feriebøger ned i kurven til 50 kr. pr. stk.
Hyggelæsning og slet ingen mord.
Det siger jeg jo kun fordi jeg, som rigtig mange andre, har en svaghed for alt der lugter lidt af krimi, men en
gang imellem er det nu meget rart at slippe for og i stedet læse lidt om livet, banalt eller ej. Jeg kan godt nyde det!

2 kommentarer:

  1. Hej Ulla

    uhh, den bog glæder jeg mig også til at høre, bruger lydbøger i bilen og til at strikke til. Og jeg er helt enig i at deres 1. bog var rigtig god.
    Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  2. Tak Dorthe og i lige måde ;0D
    Jeg elsker også at høre lydbøger når jeg kører bil.

    SvarSlet