mandag den 4. februar 2013

Jubiii, Lone har igen et strikkeønske

Jeg elsker når Lone kommer med strikkeønsker til mig.
Denne gang en oversize cardigan til at putte sig i.
 
Vi fik kigget modeller på Ravelry og endte med Caramel,
som jeg også har strikket til mig selv.
 
Garnet havde jeg ved hånden.
 
En mørk grå til det øverste stykke og en lysere til det nederste.
Striberne bliver nemlig kun til to.
 
Originalen er strikket på en pind 4,
 og jeg har valgt at strikke på en pind 5,
med dobblet garn,
 for den skal være lidt vamset.
 
Derfor skulle jeg lige have omregnet opskriften.
Det blev klaret over en kande te og snak.
Nu har jeg fået slået masker op og strikket de første par pinde.
 
Så mangler jeg bare resten...
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se mere ;0)

    SvarSlet
  2. Jamen, det når du jo på ingen tid!
    Jeg kan godt forstå, at du er glad for at din datter ønsker dit strik!

    SvarSlet
  3. Den er altså også så skøn den trøje - jeg har dn også og bruger den som morgentrøje :)
    Dejligt når vore arvinger har strikønsker til os :)

    Marianne

    SvarSlet
  4. Ja, den er vel klar om en 2 dagers tid? :))))))
    Du strikker så veldig fort :) Men den var faktisk flot .

    Beth

    SvarSlet
  5. Hun er da heldig, din Lone :)

    SvarSlet
  6. Det er også en hyggelig trøje, så den forstår jeg godt, at Lone gerne vil have :-)

    SvarSlet