mandag den 3. marts 2014

Hvor blev februar lige af

 
 
Februar gik sin gang uden at gøre meget væsen af sig. Den gik hurtig og det var rart, for den var mørk synes jeg. 
Jeg sukkede det meste af måneden efter lidt sol og lys. For den da også lys, lys, lys. Jeg trænger. 
Derfor er jeg også bare SÅ klar til marts og lysere dage. Jeg elsker når det elektriske ikke skal tændes når vi står op og jeg nyder dagene er blevet længere i den anden ende også.
Marts er på mange måder en dejlig måned. At det også er i denne måned jeg skal en uge til Skals på endnu et vævekursus gør den bestemt ikke ringere.
 
Velkommen marts siger jeg bare.
.






5 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at have en uges højskole forude, hvor man skal mødes med andre garnglade. Herligt at februar er væk, tænker jeg. Lad os nu få noget forår

    SvarSlet
    Svar
    1. I dag kan man næsten drømme sig til forår. Solen skinner;)

      Slet
  2. Uh det bliver skønt for dig, med endnu et ophold på Skals - heldige dig :))

    SvarSlet
  3. Du har ret vi trænger i den grad til lys og varme.
    Rigtig god tur til Skals

    SvarSlet
  4. Man kan virkelig mærke nu, at lyset vender tilbage. Det er godt nok ret mørkt, når mit vækkeur ringer. Men solsorten synger kvart i 5 :)

    SvarSlet