lørdag den 16. august 2014

Lørdagslangsommelighed

 
I morgen tager jeg til Skals for 3. gang. Jeg glæder mig til gensynet.
Derfor står den også på pakning af kuffert i dag.
Ind imellem strikker jeg på en Snoningebluse til Hanne.
Hun har ønsket sig en grøn og det skal hun få.
Vi har lavet en byttehandel. Hun syer kjoler til mig og jeg strikker sweater til hende.
Sweateren kommer med på Højskole. Det er ikke et strikketøj der skal tænkes til,
så det vil være fint at strikke på når der er samling om morgenen og foredrag om aftenen.
Mere end det får jeg nok heller ikke strikket, for der plejer at være travlt i vævestuen.
 
Sagde jeg at jeg glædede mig;0)
 
 
 

11 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse på Skals. Jeg skal selv afsted den første uge i september - glæder mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.. Også god tur til dig..

      Slet
  2. Tak for assistancen til min næste Laneway i går og god tur til Skals.

    SvarSlet
  3. God tur - og blusen ser allerede godt ud:-)

    SvarSlet
  4. Det lyder dejligt - god tur. Glæder mig til at se, hvad du skal have på væven denne gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne gang bliver det væveprøver Susan.

      Slet
  5. God fornøjelse på Skals. Det bliver spændende .. Det er en god byttehandel med strik og sytøj :o)

    SvarSlet
  6. Rigtig rigtig god fornøjelse søde Ulla - jeg ved du får nogle fantastiske dage!
    Har du fået klippekort til Skals :))

    SvarSlet
  7. Hvor dejligt for dig. En uge mere i råhygge. Fedt nok. Bliver helt misundelig. Håber du får lige så meget ud af det den her gang som de sidste par gange. Have nu en dejlig uge.

    SvarSlet