torsdag den 26. februar 2015

Kæmpe lækkerhedsfaktor

Endnu en bette ting er på mine pinde. 
Denne gang strikket i Blackhill Cashmere og Blackhill Alpaca.
Det er den lækreste skønneste kombination. 
Jeg afprøver også min nye rundpind fra Tulip. Uha endda hvor er den god. 
Jeg er ellers mest til mine metalpinde, men dette er en bambuspind i særklasse. 
Forskellen kunne i hvert fald mærkes da jeg strikkede ærmer. 
Det foregik på mine gamle hakkebrætter af nogle rædsomme strømpepinde. 
Jeg duer ikke til at strikke magic loop når det er så småt, så derfor kom de i brug. 
Måske jeg skulle ofre nogle bedre når det er små ærmer jeg skal strikke. 
De større ting er ikke et problem. Der bruger jeg enten Magic loop eller mine ærmerundpinde. 

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud. Og tak for anbefalingen af Tulip - de ser rigtig lækre ud - og hvis de matcher chiao goo - så er de i den gode ende.

    SvarSlet
    Svar
    1. ChiaoGoo er min absolutte favorit til de fleste projekter, men Tulip bambus gør noget andet som også er lækkert hvis du forstår ;)

      Slet
  2. Mmmm, hvor det ser lækkert ud, Ulla :-)

    Jeg har også overgivet mig til Tulips pinde til nogle af mine projekter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bestemt ikke tosset at veksle Liselotte:)

      Slet
  3. Ja det er vigtig med godt udstyr, også om du skal strikke masser af småt.
    Det lyder som noget blød og dejligt strikke tøj.

    SvarSlet
  4. Man skal aldrig gå ned på udstyr Anne Marie, så måske jeg skulle ofre nogle gode strømpepinde... Jeg tror det:)

    SvarSlet
  5. Hmm de der tulip har jeg ikke prøvet endnu, måske man skulle give dem en chance. Kan kun forestille mig at den kombination må være himmelsk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så himmelsk st jeg overvejer om jeg skal have hele sættet... Man må jo ikke gå ned på udstyr;))))

      Slet
  6. Ærmestrømpepinde...jeg bliver nysgerrig....hvor har du dem fra..hvem laver dem...?
    Hilsen og god dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at Google "ærmerundpinde" så kommer der flere muligheder frem.

      Slet