torsdag den 25. januar 2018

Ellas dukke



Jeg havde bestemt at Ella skulle have en dukke i julegave.
Valget faldt på Babyborn, egentlig fordi der var mange strikkeopskrifter at finde på dukketøj til netop den dukke. 
Jeg købte den inden der var al den polemik omkring svampespor i dukken. 
Ellas dukke får ikke væske i sutteflasken og så er problemet der selvsagt ikke.

Jeg fandt en dukkeseng på et loppemarked og syede nye sider, madras, dyne og pude og selvfølgelig sengetøj til den. 

Jeg strikkede allerede sidste sommer det rosa sæt til dukken, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg fandt opskriften. 
Jeg skrev desværre ingen noter på det.
Jeg har strikket sættet i Blackhill CottonWool

__________

Jeg er vild med at strikke dukketøj. 
Der skal nok komme meget mere.



9 kommentarer:

  1. Hun er da så heldig, hende Ella. Hvor er det fint. Det bliver skønt at putte dukken, når hun nu skal være storesøster. Så kan hun gøre lige som de voksne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er allerede begyndt med potten og sutteflasken..

      Slet
  2. Hvor er det fint både dukketøj og sengetøj. Det bliver lille Ella lykkelig for. Jeg har selv strikket masser af dukketøj til mine børnebørn. Forøvrigt har Sandnes udgivet et nyt hæfte med strik til dukker. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så hyggeligt at strikke dukketøj.
      Jeg har netop købt hæftet. Der er fine ting i det synes jeg..

      Slet
  3. Det er en fin dukke - og, som du skriver, så kan man jo bare lade være med at hælde væske i. Og en forkælet dukke med alt det fine sengetøj, tøj, osv. Der skal nok blive anledning med mange flere fine ting til dukken (s mor).

    SvarSlet
  4. Buy Trustpilot Reviews

    Trustpilot reviews is a customer review management tool that helps online businesses connect and build trust with their customers. Most of the Organizations buy Trustpilot reviews to improve customer experience, stand out more in search engines, increase transformations and deals nearby, and build a trusted reputation. Features include: powerful review reporting and analytics,, Google Seller Ratings, rich bit stars, survey solicitations and updates, nearby audit gadgets, onsite review widgets, and more.

    Please visit our service link: Buy Trustpilot Reviews

    v

    SvarSlet
  5. Very interesting post! Perfect just what I was looking for! Please visit my web site as well and let me know your opinion. We provide the Google Places Review, with a great result rate. buy google reviews cheap

    SvarSlet
  6. If you are seeking the best way to find out whether social networking platforms such as Facebook and Twitter are worth your time, and ultimately your money, then you should definitely check out some of the Buy trustpilot reviews cheap that is available online. These independent reviews typically focus on everything that you need to know from using social media platforms in the context of an online business. To date, social networking has become one of the most widely used tools by a wide range of individuals and businesses around the world, from sales representatives and product owners to ordinary consumers and business owners. In fact, a number of studies have shown that social network marketing has been especially effective in helping online businesses and marketers get the word out about their products and services.

    SvarSlet
  7. kadın spor ayakkabı fiyatları
    htttp://www.bakgiy.com

    SvarSlet