mandag den 17. oktober 2011

ENDNU EN STRIBET CARDIGAN PÅ PINDEN


Lone har set min stribede cardigan og kunne godt tænke sig at jeg også strikkede én til hende.

                                                   Det gør jeg med største glæde.

                                            Jeg elsker at strikke til lige netop hende.

                            Denne gang har jeg valgt at lave den med synlige raglan
                 og ligeledes har jeg valgt at strikke den på rundpind og klippe op bagefter.

               Farverne er en kæmpe palet af  Højlandsgarnet fraYnglingsgarnpusheren.

                                                   Pinden er 3, Knit Pro Metal.

                       Størrelsen er Lones, sådan cirka mellem small og medium.

Fortsættelse følger.....

                                      

12 kommentarer:

  1. Det er nogle fantastisk skønne farver, du har sat sammen her. Skønt arbejde at lave. Hvordan går det med dine egne stribers montering og øjenproblemerne? Forhåbentlig giver øjnene ikke problemer med at strikke de nye striber?

    SvarSlet
  2. Dejlige glade farver , sikke et overskud at strikke til andre når øjnene driller .... Lone kan kun blive super glad :-)

    SvarSlet
  3. Ja den bliver vist ikke mindre lækker Lone´s striber....trist at høre med dine øjne håber at optikkeren finder en hurtig løsning.

    kh Jane

    SvarSlet
  4. Jeg har ingen problemer med at strikke. Heldigvis da. Jeg kigger jo ikke konstant på mit strikketøj.

    De bredde striber er færdigmonteret, vasket og er ved at tørre.
    Mon ikke de er klar til bloggen i morgen.

    SvarSlet
  5. Striberne til Lone bliver jo lige så skønne som dine egne striber :-) Kan godt forstå du strikker rundt og klipper op!!!!!!!

    Glæder mig også til at se dine brede striber imorgen :-)

    SvarSlet
  6. De striber bliver Lone super glade for :-)
    Som sidste gang er det nogle dejlige farver du har valgt, glæder mig til at se mere af den.
    Majbritt

    SvarSlet
  7. Uh den bliver bare skøn, du er vist en god veninde.

    SvarSlet
  8. Det er min datter jeg strikker til og farverne er de samme som min, med undtagelse af en mørk beige hun ikke ville have med.

    Mine bredde striber er ikke tør enndu;OD

    SvarSlet
  9. Du er da helt gået i "stribe-mode". Men flotte bliver dine trøjer!

    SvarSlet
  10. Du går da amok i striber... men er jo heller ikke det værste. Heldig datter du har - jeg skal selv strikke en stribe cardigan - men min skal være i grønne striber, så nu er jeg ved at samle grønne farver (super god undskyldning for at købe garn)
    Er spændt på at se den med de bredde striber...

    SvarSlet