søndag den 16. oktober 2011

JEG VIL BARE SÅ GERNE SE DET FÆRDIGE RESULTAT


                                             Strikke processen er færdig på mine striber.

                                           Nu vil jeg bare SÅ gerne se det færdige resultat,
                                         men det har lidt lange udsigter har jeg fundet ud af.


Jeg er allerede for et par dage siden startet med monteringen, selv om strikkearbejdet ikke var afsluttet. 

Jeg syede en ritråd ned langs siderne,
så jeg bedre kunne se hvilken maske jeg skulle sy belægningen til.

Jeg har fået syet den ene belægning til og et ærme er syet sammen.

Jeg har fået hæftet ender og mangler nu kun at sy belægningen til i den anden side og et ærme at sy sammen.
Det får jeg måske gjort senere i dag eller først i morgen.

Det har været nødvendigt at lave monteringsarbejdet i små tempi, for mine øjne driller mig i den grad.

Jeg får, bare jeg har siddet i ganske kort tid, slør for øjnene og skal anstrenge mig for at se det arbejde jeg er ved.

             Skal jeg virkelig til at vænne mig til at jeg ikke bare kan gøre tingene i mit tempo.

                                                       Det bliver en svær proces.

                                                    Mig der er total kontrol freak.

                    Tænker hele tiden på at min optiker måske kan gøre noget ved det..
                                                                 Håber hun kan.

3 kommentarer:

  1. Ja, det var dog træls med de øjne. Jeg krydser både fingre og tæer for, at optikeren kan hjælpe.
    Og så vil jeg sige, at jeg også glæder mig til at se dit færdige resultat. Montering betaler sig tit til sidst.

    SvarSlet
  2. Jeg håber også at din optiker eller øjenlæge kan gøre noget for dig. Det lyder rigtig træls med at man skal holde pause hele tiden fordi øjnene ikke kan følge med.

    Det bliver spændende at se den næste stribede bluse fra dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg har fået monteret striberne færdig her til morgen, (i morgensolens stråler) og skal lige have den skyllet op.
    Så mon ikke I i morgen ser det færdige resultat her på bloggen...

    SvarSlet