mandag den 29. oktober 2012

KLAR PARAT START

I dag startede dagen tidligt.
Lige så tidligt som før Ole blev syg.
Kl. 6.30 ringede vækkeuret.
Vi har vænnet os til ikke at skulle op før en hvis herre fik sko på,
men i dag var der ingen vej uden om.
 
Ole havde en fitness aftale kl 10 i Odder
og først skulle vi lejligheden i Aarhus for at læsse Carla og jeg af.
 
Nu har jeg fået pakket ud og lavet spisebordet om til kontor.
I dag er der en del bogføring der skal klares.
 
Senere bliver der tid til hygge.
Mon ikke Lone kigger over til mig.
Jeg tror det.
Jeg har glemt hendes Islænder,
så den bliver der ikke strikket på de næste dage.
Andre strikkegodter huskede jeg, så jeg skal nok klare mig.
 
 



6 kommentarer:

  1. Flot lejlighed i har i Århus, er det i mit byen? Kan godt forså i er glade for den når i trænger til lidt by liv. For jeres hus ligger jo så smukt ude i naturen. Det kan man da kalde vind vind. At have det hele. Fedt.
    Have nogle gode dag i skønde Århus.

    SvarSlet
  2. Velkommen til Århus. Jeg håber I får nogle gode hyggestunder med såvel strik som bogføring her midt i blæsevejr og kulde.

    SvarSlet
  3. Heldigt at du ikke kom helt tomhændet afsted, det ser ud til at din strikkekurv indeholder nok til flere timers strikke-hygge.
    Ønsker dig en god dag :)

    SvarSlet
  4. Hvor ser der hyggeligt ud i Århus - ha´ en dejlig dag.

    SvarSlet
  5. Det ser så hyggeligt ud! Håber, du når det hele.

    SvarSlet
  6. Det er et godt tegn, når hverdagen kommer snigende :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet