fredag den 13. juni 2014

Hækle, strikke, klippe

Jeg har fornøjet mig med at hækle kanter til opklip.
Det er en helt ensfarvet trøje, men jeg synes lige der skulle et lille twist af orange med i den hæklede kant.
Måske jeg skulle sy knapperne i med den orange. Jeg tror det.
Efter endt hækling har jeg strikket belægningen. Jeg synes der er mere hold på arbejdet når jeg laver dem før jeg klipper op.
Herefter skal jeg have klippet op og strikket halskant.
Men først er der lige en generalforsamling der skal overstås.
I morgen regner  jeg med at få det gjort.
 
Jeg havde tænkt jeg ville til WWKIP 2014 i Gug, men jeg har simpelthen haft så travlt i denne uge at jeg bliver nødt til at trække stikket i morgen.
 Jeg er sikker på det bliver en fantastisk dag deroppe.
Jeg vil tænke på jer mens jeg laver min helt egen WWKIP 2014 i mit Kaffehus.
 

7 kommentarer:

  1. Hvor pifter det orange bare op på det grå- og om det så bliver synligt bagefter eller ej er jo ligegyldigt- bare man kan smile undervejs :-) Jeg havde også tænkt på Gug- men det bliver til noget mere børnevenligt hjemme på græsplænen :-) Iøvrigt tak for tippet om at vente med at klippe til efter belægningsstrik- det skal jeg huske ! God weekend!

    SvarSlet
  2. Fin kant din trøje har fået. Spænde at se en ens farvet trøje fra dig.
    Det lyder også super hyggeligt med strik i gug. Jeg snupper dog en tur til Århus til garnstafeten i steden, så Gug må blive en anden dag for mig. Nyd dine fri timer i kaffehuset

    SvarSlet
  3. Den trøje glæder jeg mig til at se. Jeg snupper også en tur til Garnstafet …….

    SvarSlet
  4. Nå - øv! jeg havde lige glædet mig til at drøfte Harmony med dig ;-) Men jeg glæder mig nu alligevel til at strikke-snakke i Gug i morgen. Tror du ikke du kommer til at føle dig lidt ensom ;-))

    SvarSlet
  5. Smuk kant.
    Og lidt strik i tehuset skal nok give plus på kontoen for energi igen.

    SvarSlet
  6. Ville også gerne have været i Gug til strik men tiden er ikke til det, haven trænger til en overhaling og i pauserne motioneres strikketøjet her i Thorsager. Må simpelthen have lært den der hæklemetode. God dag :-)

    SvarSlet
  7. Spændende med de hæklede opklipninger. Jeg er ikke sikker på jeg har modet til at forsøge, selvom det ville være rigtig godt. Min symaskine er nemlig ikke helt opdateret … ;o) Det har sikkert været en spændende dag i Gug - jeg nåede heller ikke så langt, desværre.

    SvarSlet