tirsdag den 21. april 2015

Skøn unge i lækker strik

Den var så hyggelig at strikke, at jeg gik i gang med en mere da jeg var i Portugal.
Færdigstrikket blev den også dernede og afleveret til Naboen lige så snart jeg kom hjem.

Jeg modtog denne skønne SMS fra Sigurds mor.

FAKTABOKS:

OPSKRIFT:
af
Lene Holme Samsøe
fra bogen
Babystrik på pinde 3 1/2 - 4.

GARN:
115 gram Blackhill Cashmere i farven koks
og
50 gram  grå Super Cashmere
Hele arbejdet er strikket med en tråd af hver.

PIND:
4

STØRRELSE:
2 år

BEMÆRKNINGER:
Jeg er vild med den model. Den er strikket oppefra og ned. 
Knappen på skulderen gør at den er let at komme i for de små.
De sidste tre pinde på ærmer og forneden har jeg tilsat en lys følgetråd. 
Bare fordi.





9 kommentarer:

  1. Det er dejligt når ens strikkerier bliver værdsat og her er der vist ingen tvivl. Din luksus-udgave af Raja raglan ser skønt ud :)

    SvarSlet
  2. Den ser lækker ud - og skønt, når ens arbejde bliver vel modtaget.

    SvarSlet
  3. Så lækker, så lækker. Jeg kan godt forstå, at naboen er glad.

    SvarSlet
  4. Kan et arbejde blive bedre modtaget? Det er jo til at smelte over :)

    SvarSlet
  5. Hej Ulla

    Vi savner dig så meget i blogland - jeg gør i hvert fald. Alle dine skønne indlæg og dejlige og unikke kreationer. Håber du har det godt og at vi snart hører et pip fra dig igen. Mange hilsner fra Susanne

    SvarSlet
  6. Tak for omsorgen kære Susanne. Jeg har det rigtig fint og ja jeg ved godt jeg har svigtet min blog rigtig længe..
    Blogspot og jeg er bare ikke så gode venner for mere.. Jeg synes det er hamrende besværligt at lave indlæg via den. Jeg kan ikke lave et pænt opstillet indlæg via min ipad og jeg har besvær med det via min Mac.. Så jeg må indrømme jeg har sprunget over hvor gærdet er lavest og bruger Instagram i stedet..
    Jeg håber jeg finder ud af at få flyttet min blog til anden udbyder, men har ikke fået undersøgt hvordan. Jeg er ikke særlig stærk udi edb.. Jeg er sejere med strikkepindene. ;)). Knus og endnu engang tak for dit skriv<3

    SvarSlet
  7. Jeg bruger Blogsy på min iPad. Fungerer ret fint - efter at jeg havde set deres videoer igennem ;-) På Mac er jeg i gang med at afprøve Blogo. Virker også fint, men er ret dyrt.

    SvarSlet
  8. Strikker du ikke mere? Det er lang tid siden, du har lagt noget på siden

    SvarSlet
  9. Hvor er den flot og skønt at der bliver sat pris på dit strik!

    SvarSlet