tirsdag den 1. marts 2011

GARNREOL

Efter 4 uger i Portugal er det fantastisk at komme hjem og se at der er blevet bygget en garnereol til mig og alt mit garn.
Selv om jeg faktisk ikke har tid, jeg skulle lige nu sidde og bogføre så blodet springer fra neglene, har jeg brugt formiddagen på at fylde den op med mit garn og opskrifter.

 Hvor er jeg dog tilfreds med resultatet.
 Min håndværker har gjort et fantastisk stykke arbejde..
Garnreolen er som min bogreol lavet af indfarvede MDF-plader.
Rummene er hver 60 x 60 x 60 cm og der er 25 styks af dem. 
Design: mig selv
Fingerfærdig håndværker: Claus

8 kommentarer:

  1. Hej søde Ulla.....
    Hvor ser det godt ud med de reoler.......du er dælme heldig, sådan at ha' folk til det grove...bare sådan ta' på ferie, og komme hjem til fine færdige resultater......

    Knus fra mig

    ps. Jeg skal hilse fra Erik og sige tak for vinen, han syntes det var et godt bytte.....

    SvarSlet
  2. Hej Inger..
    Du kan tro jeg også er glad for at jeg har én til at gøre sådan noget for mig... og at jeg har pladsen til at have sådan en lækker reol til at stå...
    Du kan hilse Erik og sige at JEG bestemt også synes det var et godt bytte. Glæder mig til at tage hul på dem...

    SvarSlet
  3. Flot reol. Du er heldig.

    SvarSlet
  4. Jeg føler mig også meget heldig Heidi.

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot og praktisk.
    Tillykke med den . :)

    SvarSlet
  6. Wow en lækker reol.
    Når engang jeg har fået "smidt" ungerne ud og der bliver lidt mere plads, så må jeg ønske mig sådan en ;-)

    SvarSlet
  7. Tak Tine. Den er bare SÅ lækker..
    Enhver strikker burde have sådan én... Så ud med ungerne og ind med reolen.. griner..

    SvarSlet