mandag den 14. marts 2011

PINDENE GLIDER I OLIE

Ja pindene glider som i olie  i dette pragtfulde garn fra  Mr. Weller.

Den skønneste bløde garn i 90% cashmere og 10% uld og én anden af mine ynglinge i  90% uld og 10% cashmere. Det kan da ikke blive andet end godt.

At jeg så strikker med 4 tråde ialt, betyder at selv om det er et meget nem strikketøj, er jeg nødt til at kigge ned ret ofte, for at kontrollere at alle 4 tråde er med hele tiden. Det gør jeg så.

Jeg mangler kun lidt længde på ponchoen. Jeg vil have den helt ned til håndleddet og lige nu er den lige neden for albuen. Glæder mig til den er færdig. Tror det bliver én af favoritterne.

2 kommentarer:

  1. Den ser vildt lækker ud, men med det garn kan den næsten heller ikke andet!

    SvarSlet
  2. Du har ret Camilla.. og så er det luksus til udsalgspris;=D det kan vi li!

    SvarSlet