fredag den 18. maj 2012

JEG MÅTTE DA LIGE SE OM GARNET VAR SÅ LÆKKERT AT STRIKKE MED SOM JEG HUSKEDE


Da de to farver dukkede op af pakken den anden dag, viste jeg bare at de skulle bruges til et fælles projekt. De klæder hinanden.
Jeg har længe pønset på at strikke Sandstorm  fra AD´s Sommerstrik,
og det blev de to farvers skæbne


Om garnet er lige så lækkert at strikke med som jeg husker?
Ja, det er det,
og det sjove er, at mens jeg strikker dukker de forskellige
 projekter op på nethinden, som jeg for år tilbage har strikket i garnet.
.
Nostalgi.

20 kommentarer:

  1. Ihhh, hvor bliver den altså smuk i de brændte farver!!! Ulla, kan du få strikkefastheden til at passe med bomulden, i stedet for den hør der er anvist i opskriften? Rigtig god weekend og fornøjelse med det lækre projekt:-) Helle

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt, det strikketøj. Sandstorm bliver utrolig flot i de farver. Rigtig god fornøjelse med at lave den og bruge den.

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle lækre farver - den bliver super flot :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn farve - rigtig sommerlækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så mangler vi bare sommeren Kirsten..

      Slet
  5. Dejlige farver! Den bliver fin til de sommerbrune arme, vi jo selvfølgelig får lige om lidt ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de farver smukke :-) glæder mig til at se den, der er noget ved den som frister mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er i hvert fald sjov at strikke...

      Slet
  7. Det er da nogle helt vildt fantastiske farver !
    og hvor var du heldig at få fat i det garn !
    spændende at følge projektet.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Den bliver flot i de brændte farver.Du rammer som altid plet.Cadeau:-)

    SvarSlet
  9. Ej du var heldig med farverne, jeg modtog 3 bundter af farven rusten. Det var desværre ikke ligw helt den farve min skandinaviske blege teint passer til. Så hvis nogen mangler her i blog land er det til salg. Jeg er imponeret over din strikke speed. Det er dejligt at blive inspireret på din blog. Kh Didde

    SvarSlet
  10. Tak skal du ha Didde, det glæder mig du finder inspiration på min blog.

    SvarSlet
  11. Det er en skøn farve, som bare vil klæde dig godt, nu du får lidt sommerglød. Hvor var det heldigt med det billige garn, for kvaliteten fejler jo ikke noget. God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kvaliteten er bare så meget i top.....
      Lige over med weekenden;)

      Slet