onsdag den 4. september 2013

18 dage

Om 12 timer kan jeg få et bjørnekram af ham her.
Vi har ikke set hinanden i 18 dage.
Hold dog op hvor jeg savner ham. Jeg glemmer helt at jeg skal på ferie.
Det eneste jeg vil er bare at putte mig ind til ham og ikke slippe igen.
Måske jeg aldrig får strikket mere, fordi jeg skal holde i hånd hele tiden.
 
PS:
Til dem der ikke kender forskel på dit og mit kan jeg oplyse at Claus som sædvanlig rykker ind på gården i samme sekund jeg rykker ud.
Han passer på dyr og bygninger mens jeg/vi er hjemmefra.
 

6 kommentarer:

  1. 18 dage ????!!!!!!,det tror jeg altså godt kan være sundhedsskadeligt i katagorien savn,godt du er på vej,håber i får en dejlig ferie-og da gerne lidt strik også :))

    SvarSlet
  2. Det er godt at savne - og det bliver dejligt for jer at se hinanden igen. Ha' en rigtig god tur...

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur Ulla!! På fredag er det min tur til at kramme min mand efter 16 dage på havet :-)

    SvarSlet
  4. Hej
    Det må blive dejligt at få et ordrigt kram af manden din. Og jo Ulla du skal holde gang i pinde så Lone kan få sit fine sjal.

    SvarSlet
  5. Han ser nu ellers lidt sur ud på det billede :-) Men jeg elsker også min egen, som ser ligesådan ud på de fleste billeder. - og 18 dage er lang tid... Men du kan da ikke lade strikkepindende hvile for at holde i hånd ret mange timer?

    SvarSlet
  6. Hvor sødt..........sikke ALT det garn du så sparer, ha-ha
    Rigtig go ferie søde..........
    knus

    SvarSlet