fredag den 30. maj 2014

Hold da fast ferie hvor er det sjovt at strikke

 
 
Jeg ved ikke om Stephen West har haft en fest mens han designede Vertices Unite sjalet, men jeg har i hvert fald en fest med at strikke det.
Det er et sjovt design og jeg nyder hver en maske. Jeg har svært ved at slippe det, for jeg skal lige se hvad der er "omkring næste hjørne.
 
Farvevalget er også sjovt, eller i hvert fald tilfældigt, for jeg havde ikke sjalet i tankerne da jeg pakkede garn til Portugal.
Heldigvis havde jeg puttet lidt forskellige farver Blackhill Højlandsuld i kufferten, så jeg har lidt at vælge imellem.
Første sektion blev til striber i Skumbanan og Cigar
2. sektion var ikke svær
for Prinsesse Toben og Kakaobønne bankede på for at komme til.
3. sektion laver jeg ensfarvet.
To tråde har jeg sat sammen. Pacalina i farve 27 og Mørk Beige 14/2 Højlandsuld
 
Jeg har slet ikke kigget på farver til 4. og 5. sektion. Sektion 3 skal være færdig først.
Festen fortsætter.
 
God weekend.
 
 
(Jeg tager forbehold for navnene på farverne. Det er muligt jeg har navngivet dem forkert.)

5 kommentarer:

  1. Glæder mig også til at komme i gang har købt opskriften, men må vente til søndag aften, er afsted her i weekenden og har ikke noget ekstra garn med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan kan det gå Gitte, men du kan godt glæde dig til at komme igang;)

      Slet
  2. Det ser bare så spændende ud ;-) og sjovt er det, når kontrollen slippes lidt og vi må arbejde med de farver og materialer som er for hånden. Glæder mig til at følge dit sjal.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint afstemte farver - og spændende strik.
    Puha - jeg blev helt svedt over du kunne huske navnene på farverne - for mig er det et under hvis jeg kan huske enkelte farvenavne (gollum og antracit hænger ved -resten ikke ;o) Så jeg blev helt glad da jeg så dit forbehold ;oDD
    Jeg glæder mig til at se dit sjal færdigt - spændende ser det ud.

    SvarSlet
  4. Jeg tror gennemgående at Stephen West har en fest :)
    Det ser spændende ud.

    SvarSlet