onsdag den 28. maj 2014

Jeg lader indholdet af strikkekurven bestemme farverne

Tit synes jeg det er lidt morsom at oversætte navne på udenlandske opskrifter.
Westknits Vertices Unite blev til Forenede Toppunkter og det navn passer rigtig fint til sjalet.
 
Jeg har slået op til det
 
Farvevalget er helt tilfældigt. Jeg har ikke planlagt hjemmefra at jeg ville strikke sjalet, så det må blive i de farver jeg har med.
Foreløbig er det skumbanan og cigar der er kommet i spil.
Hvilke farver de næste sektioner bliver, ser jeg på når jeg når så langt. 
Jeg hygger mig faktisk med ikke at have valgt i forvejen. 

11 kommentarer:

  1. Det bliver et interessant stykke strik! Jeg er spændt på dit tilfældigt farvevalg.
    Hilsen Ursula

    SvarSlet
  2. Næh, det ser da spændende ud. Jeg har også forelsket mig i det mønster, nu skal jeg bare vælge farver!

    SvarSlet
  3. Og det skal nok blive flot :)

    SvarSlet
  4. det kan være meget sjovt sådan at begive sig ud i de store åbne vidder, rent strikkemæssigt. Det at man ikke lige ved hvad den næste række (farve) bliver.
    God fornøjelse med det.

    SvarSlet
  5. Super flot og anderledes. Æv hvor jeg bare ikke har mod på de engelske opskrifter. Jeg går glip af meget. Er der diagram til i denne. ?Så kunne jeg måske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når du ikke normalt strikker efter engelske opskrifter vil jeg fraråde dig til at begynde med det her. Det er i den svære ende. Start med noget enkelt så får du snart mod på det.

      Slet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Er ret vild med hans sjaler, har selv strikket et par stykker, det er altid spændende at lege med farver og struktur. Og så det ikke så ringe når man kan bruge lidt fra lageret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har tit en meget spændende tilgang til sine design.

      Slet