søndag den 15. december 2013

Søndagsstille med strik og julefilm

 Halsbetændelsen er på retur. Hovedpinen ligeså.
Træt er jeg stadig, men ikke som i går hvor jeg, efter vi kom hjem fra Spanien, sov det meste af dagen.
 Jeg havde godt nok strikketøj i hænderne, men fik ikke strikket en maske.
I dag er jeg frisk nok til strik og julefilm.
Jeg har slået masker op til et lille projekt og hvor har jeg dog hygget mig med det. Ikke mindst på grund af garnblandingen. Den er i top.
Jeg har fået fingre i lidt af den lækre Cashmeregarn Kenneth har fået hjem og den blander jeg med Alpaca og Silk/mohair.
Hvad jeg strikker fortæller jeg ikke før efter den 24., men inde på Instagram er der lidt kamp om at gætte det. Du finder mig under "ullaroejkjaer", hvis du vil gætte med.
 
Nu vil jeg bevæge mig hen til spisebordet. Ole har lavet flæskesteg til os.
Hvor er jeg heldig.

7 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne gætte her ;0) tempelblomst

    SvarSlet
  2. Jeg holder fast i mit gæt på IG,og velbekomme til jer begge :)),dejligt med flæskesteg

    SvarSlet
  3. Dejligt for dig du er i bedring :)

    SvarSlet
  4. Ja du er heldig og jeg tænker også - endnu en Tempelblomst!

    SvarSlet
  5. Vores søndag blev også brugt på julefilm og hygge... Håber halsbetændelsen er på retur og bedring i sigte :-)

    SvarSlet
  6. Sikke meget du når, mens jeg slet ikke når at læse med :)
    God bedring og godt der er mulighed for hygge midt i alt det andet.

    SvarSlet
  7. Dejlig med bedring ;-) det garn ser da vild skøn ud og en Tempelblomst ville ikke være værst i den kombinationen :-)

    SvarSlet