fredag den 6. december 2013

Spain here we come

 
Ole har fået at vide af lægen at han må rejse, så jeg har godt gang i kuffertpakkeriet.
Strikkegarn er selvfølgelig også en del af indholdet.
Ingen ferie uden strik. Ja, faktisk er det ikke ret tit jeg har en eneste dag uden strik.
 
Der bliver måske lidt stille på kanalen i en uges tid, for jeg er ikke helt sikker på Internetforbindelsen på hotellet.
Men mon ikke jeg får puttet lidt ind på Instagram, så kig endelig forbi der.
______________________
 
PS: Claus flytter som sædvanlig ind for at passe på dyr og gård. 

13 kommentarer:

  1. Fedt, bare med at komme afsted, det bliver dejligt for Ole og dig med sol og varme, rigtig god ferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige nu synes jeg det sjove er gået af vejret herhjemme .

      Slet
  2. Den allerbedste tur til jer begge :-)

    SvarSlet
  3. Nå nå I farende svende :))
    Rigtig rigtig god ferie - skønt lige inden julen for alvor går løs!

    SvarSlet
  4. Det var godt .... GOD TUR!
    Men skal du ikke have mere garn med??????

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine "Spanske Blonder" ryger også med i kufferten, jeg skal bare lige strikke på den i aften;)

      Slet
  5. Rigtig god ferie :) - er kun lidt misundelig ;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne og det er helt i orden med lidt misundelse med Bodil hærgende udenfor ;)

      Slet
  6. Det lyder som en dejlig plan. God tur.

    SvarSlet
  7. god tur dejligt at kunne stikke af fra vinterens kulde...

    SvarSlet