mandag den 30. december 2013

Tre garner i skøn forening

Imens Lones Kashmir hygger sig i vaskemaskinen, har jeg slået masker op til endnu en cardigan.
Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville strikke en Kashmir til mig selv, men Høstjakken har været på min ønskeliste længe og her til morgen,
under juleafpyntningen, kom jeg til at tænke på en særdeles  lækker garn der bare lå og ventede på at blive brugt til et eller andet.
Det er en blanding af uld, cashmere og silke. Alene gør den ikke meget væsen af sig,
men sat sammen med Blackhill silk/mohair og Tweed me pleace kommer der helt andre boller på suppen.
Tweed me pleace giver liv til den helt ensfarvede brune garn og den rosa silk/mohair løfter hele molevitten op på et højere plan.
Jeg tror det bliver godt.
 
 

10 kommentarer:

  1. Wau siger jeg bare, det er en skøn samling til en lækker model - det bliver godt :))

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig flot jakke/trøje

    SvarSlet
  3. Den er da også total lækker. Kan godt forstå du bare må eje den. Måske den også er på vej til min lange liste over ting jeg bare må eje.

    SvarSlet
  4. Ret sikkert på det bliver godt, ser rigtig lækker ud.

    SvarSlet
  5. Det ser bare så smukt ud. Lækkert!

    SvarSlet
  6. Den er vildt flot, den er du da nødt til at strikke, det kan jeg godt se.
    Jeg glæder mig til at se Lones Kashmir.

    SvarSlet