onsdag den 22. januar 2014

Både garn og selskab havde høj lækkerhedsværdi

I dag har jeg lært et nyt navn og en ny garn at kende.
 Pacalina hedder den.  Den består af babyalpaca og hør.
Liselotte havde et udvalg af farver med til mig. Hele 9 forskellige. Jeg kunne ikke vælge,  jeg måtte  have dem alle.
 Imens vi hyggede, snakkede og strikkede linede vi dem op på bordet, så vi rigtig kunne nyde synet af dem og tale om kommende strikkeprojekter hvor de skal indgå.
Kenneth har lovet  Pacalina snarest kommer til salg i butikken. Liselotte skal lige have taget billeder af dem og det er ikke let når dagslyset er så sparsomt som det er for tiden.
Lidt dagslys havde vi dog midt på dagen og vi måtte selvfølgelig ud at kigge til dyrene.
Vi var nu ikke ude særlig længe, for der var bidende koldt.
 
I aften vil jeg se om jeg ikke kan komme en bid videre med min Kashmir. Jeg blev ikke færdig med skulderne i aftes og ej heller i dag.
 

9 kommentarer:

  1. Så er jeg hjemme igen efter en lang, mørk tur ad landeveje. Jeg tror, at Åse (GPS'en) er blevet sur på mig ;-)

    Tusinde tak for en dejlig, dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. For filan da også Liselotte. Nu må hun da snart have lært det den kære Åse. Jeg må have hende i skole næste gang!
      Og selv tak for en endnu en vidunderlig dag i dit selskab<3

      Slet
  2. Hvor er du heldig at du allerede har haft fingre i Pacalina. Glæder mig så meget til den kommer på de virtuelle hylder. Ser for mig en version af spanske blonder inspireret af din model, strikket i en af de lysere farver i Pacalina og Alpaca. Kan næsten ikke vente til Liselotte har fået taget billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en skøn kombination Kirsten og jeg er sikker på Liselotte knipser lige så snart lyset er til det.

      Slet
  3. Det ser rigtig lækkert ud, skønne farver ser det ud til, jeg glæder mig både til at se, hvad du får lavet af det og til Kenneth får det i butikken.

    SvarSlet
  4. Altid godt med en god og kære ven på besøg. Er sikker på i to kunne få vend en hver tanke som er være at tænke om garn og meget mere. Dejligt.

    SvarSlet
  5. Hvor er det herligt at I har fundet hinanden, jeg er sikker på at I tophygger :))

    SvarSlet
  6. det ser bare så hyggeligt ud dejligt at have en man har en at dele sin interesse med.... :-)

    SvarSlet
  7. Så hyggelig, herlig med nytt garn! Ha en flott weekend!

    SvarSlet