tirsdag den 24. juli 2012

Et lille kig

Jeg har nu fået netforbindelse på min IPad, så jeg kan følge lidt med i verden omkring mig.
Ikke at jeg har haft særlig meget tid til at surfe rundt på nettet.
Jeg har knoklet med at lave vores lille Aarhushule hyggelig.
Når jeg ikke har gjort det har jeg hygget med Lone, hun har ferie og bor meget tæt på.




En lille smule strik er det blevet til. Begyndelsen på et tæppe, som skal have selskab af nogle puder.
Puderne jeg havde strikket Til lejligheden har jeg kasseret.
Jeg kan ikke lide farverne.
Nej det passer ikke, jeg elsker farverne, men de duer ikke her.
Lone er rendt med dem. Hun mente bestemt at De ville klæde hendes stue.
Det var dejligt, så var det ikke spildt arbejde.

6 kommentarer:

  1. Hvis billedet er et kig til hulen, så ser det sandelig hyggeligt ud ;O)
    PS jeg har ikke røget fjolletobak, men måske blevet en anelse påvirket som passivryger ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et kig i hulen du har fået.
      Husk passiv rygning er lige så skadeligt som selv at gøre det. Jeg glæder mig allerede til at banke dig i spil;))))

      Slet
  2. Det ser hyggeligt ud, velkommen til smilets by, jeg håber du bliver glad for at være her hos os.

    SvarSlet
  3. Bliver da helt misundelig ;-) Aarhus er en dejlig by og jeg glæder mig gevaldigt til mellemste kommer hjem fra studie i Tyskland om 3 uger og igen indtager sin lejlighed i Aarhus, så mor her har en undskyldning for at komme derned :-)

    SvarSlet
  4. Tak for et lille kig. Aarhus er en dejlig by:)

    SvarSlet
  5. Det ser vel nok dejligt ud!
    Jeg er sikker på i vil få mange dejlige stunder i den :-)

    SvarSlet