søndag den 13. april 2014

Cafestrik der fik ben at gå på

Mit lille strikketøj til cafebesøg er blevet færdig med lynets hast.
Så måske jeg har siddet for meget på cafe.
Og det endda selv om jeg har strikket skørtet om. For da jeg var kommet halvvejs kunne jeg se at strikken snoede.
 Det så ikke pænt ud så op med det og igang med at strikke frem og tilbage i stedet for rundt.
. Det gør ingen skade med sidesømme og jeg fik lidt mere strikketid med den skønne kjole.
Den har nemlig været en fornøjelse at strikke.
 
FAKTABOKS:
 
OPSKRIFT:
Hjerter af Lene Holme Samsøe fra hæftet. Babystrik på pinde 3 ½ -4
 
GARN:
Rosa Italiensk Hør/Bomuld fra gemmerne
76 gram af slagsen.
Strikket med to tråde.
Garnet er ikke mere i handlen, men i sin tid har jeg købt det hos Garnudsalg.dk
 
PIND:
2,75 og 3
 
STØRRELSE:
I omegnen af 3 måneder.
Brystmål :46 cm
Hel længde: 27 cm
 
BEMÆRKNINGER:
Det er så hyggeligt at tage strik med ud af huset. Man kommer så godt i snak med nye mennesker.

8 kommentarer:

  1. Sød lille kjole du har strikket og det er da gået stærkt, men du er altså også superstrikker, hvis der er nogen der er.

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet kær. Har du virkelig strikket med to tråde og pind 2.75/3 ?

    SvarSlet
  3. Den ser rigtig hyggelig og overskuelig ud. Er sikker på modtageren bliver glad

    SvarSlet
  4. Den er altså bare så nuttet :)

    SvarSlet