fredag den 25. april 2014

Lidt kongelig har man da lov at være

I Skals serverer de to vidunderlige slags the.
Allerede under første ophold tænkte jeg at jeg måtte spørge hvor de kom fra.
Det glemte jeg, men anden gang huskede jeg det og  på min venindetur til Aarhus i går var jeg forbi thehandlen.
Hvid Tempel The og Panyong  hedder de to.
Phanyong drikker jeg med mælk i. Hvid Tempel The drikker jeg ren.
 
I aftes drak jeg så meget at jeg måtte op 3 gange i nat. Måske jeg skulle sætte aftenforbruget lidt ned;0)
 
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Jeg elsker ekslusiv te. Jeg er kaffedrikker, men når jeg skal have te skal den være god. Jeg har en svaghed for god te i smukke dåser :-) Jeg har taget mig selv i flere gange, at være lige ved at vælge teen i den smukkeste dåse, fremfor den smag jeg bedst kan lide.

    Håber du nyder din, måske i den skønne pavillon?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dåserne er købt uden indhold;)) men jeg kan godt følge dig:)

      Slet
  2. Jeg har samme svaghed for smukke dåser!!! Og så kan man få store problemer, når man står i en te shop i London!
    Jeg vidste forresten ikke, at Perch havde en filial i Århus.. Den må på visit listen!.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har heller ikke ligget der ret længe.

      Slet
  3. Perchs thehandel har nogle fantastiske theer. Jeg er også storforbruger af tempel theen, som er helt vidunderlig. Et andet hit er after eight the samt bailey the, eller deres pouchkine, som er en blanding af citrusfrugter uhm. Panyong theen kender jeg ikke, men den skal da prøves ved lejlighed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var glad for jeg havde to navne st gå efter. Jeg ville aldrig kunne vælge mellem alle de skønne theer

      Slet
  4. Jeg elsker at være kongelig når det er på den måde ;-) Jeg drikker ret meget af deres after eight the. Deres grønne julethe er også rigtig god når det bliver mørkt om aftenen!

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig må man kongelig, når nu muligheden er der :))
    Ja jeg ville nok også begrænse indtagningen, for tre gange på en nat, det er lige i overkanten :))

    SvarSlet
  6. Jeg har faktisk aldrig været inde hos Perchs. Det er egentligt lidt pinligt taget al den the og mit ønske om at den skal være af god kvalitet i betragtning.
    Forresten drikker jeg også ofte alt for meget the om aftenen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må da aflægge dem et besøg Pernille. Afsted med dig:)

      Slet
  7. Panyong kender jeg ikke, men Hvid tempelte smager så pragtfuldt!

    SvarSlet