mandag den 14. april 2014

Jeg har prøvet det før og kommer såmænd til at gøre det igen

 
Igen har jeg taget strikketøj med sydpå uden at have taget nok garn med.
.
Det gælder min orange Harmony som bare mangler ganske få pinde i at være færdig.
Jeg ved jeg har mere garn på Mols så ingen krise der. Men jeg ville gerne have haft den færdig og i brug hernede.
Så gik jeg i gang med endnu en lille kjole. Garnet fandt jeg i strikkekurven hernede. Men der var heller ikke nok garn.
Nu er jeg så startet med Petrol Blue som jeg ved jeg har garn nok til,
samtidig med at jeg strikker lidt ærme på Lones Skyblue.
 
Jow Jow som det går.

14 kommentarer:

  1. Heldigt, at du havde andre projekter til erstatning - ellers var det jo endt med, at du skulle strikke langsomt for at spare på garnet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville have været en katastrofe A.:)

      Slet
  2. Øv det er da ærgeligt, når du er så tæt på at være færdig. Er der ingen herhjemme, der kan finde garnet frem og sende det til dig, så du kan få den færdig?
    God påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skidt pyt UB jeg er hjemme igen Skærtorsdag, så kan jeg få strikket de sidste pinde på Harmony:)
      Og god påske til dig også<3

      Slet
  3. Jeg troede, du havde opbygget et fjernlager for ferie strik! Nå... pyt... Så lang er ferien jo heller ikke! God hjemrejse til godt vejr i påsken....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg lidt..... Men ikke noget jeg havde lyst til at bruge;) og tak

      Slet
  4. Jeg er lidt imponeret over, hvor mange projekter du har med på ferie.

    SvarSlet
  5. Ser altsammen rigtig dejligt ud :-), og det er bestemt den lilla jeg har liggende, så sig til, hvis du stadig mangler ;-)

    SvarSlet
  6. Hihi ja det kan jo ske selv for den mest hærde strikker. Men det kan sikket også være svært at pakke det hele ned ig så skal du jo vælge. Du fik dog strikket på en masse skønt strik. Dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig svært at vurdere hvad man har lyst til at have på pindene ud i fremtiden;)

      Slet
  7. Det bliver nok godt at komme hjem til garnlageret ;o)

    SvarSlet
  8. Den lille lilla kjole, ser helt igennem fantastisk ud :)

    SvarSlet