fredag den 11. april 2014

Vanens magt

 
Den anden dag faldt jeg over Tora Frøseth´s lille fine kjole Pearls og måtte bare i gang med den.
Men hold da op hvor har den voldt mig kvaler.
Normalt laver jeg udtagninger på samme side af strikketøjet, men TF vil det anderledes. Der skal tages ud på hver 3. pind.
Jeg kunne simpelthen ikke få det ind i fingre og hjerne.

Inden jeg opgav, fandt jeg lige en rød tråd. Ja faktisk på mere end én måde.
Jeg lod nemlig en rød tråd følge strikken op.
 Det ligner halve korssting for at holde styr på hvornår det er ret eller vrangside udtagningerne skal ligge.
 

3 kommentarer:

  1. Vanen er det halve liv , siges der og udtagninger på hver 3. Pind er da heller ikke til at huske - god ide med tråden :)

    SvarSlet
  2. Det er sværere end man tror at ændre vanerne og det virker heller ikke helt logisk. Godt du fandt en kreativ løsning.

    SvarSlet
  3. Det lyder svært men den ser rigtig sød ud!

    SvarSlet