onsdag den 5. september 2012

En hyggelig eftermiddagssnorken.




Hunden ligger på gulvet. Manden tager en lur på sofaen.
De snorker let i kor de to.
Carla har ikke veget fra Oles side, siden vi er kommet hjem. Hun er ellers en "mors" pige, men når hendes "far" er syg er det ham det gælder.

Jeg sidder og nyder de to, mens jeg har taget fat på at hækle et net jeg vil bruge til mit strik når jeg er på farten.

Det er en overspringshandling. Jeg mangler et halvt ærme på min 8 for love. Den skal nok blive færdig, jeg gider bare ikke strikke ærmer lige nu.

Jeg vil hellere igang med et nyt projekt. Endnu en Top Down bluse.
Jeg mangler bare lige garnet. Det skulle være på trapperne.
Jeg er spændt.
Det er nemlig det nye Alpaca fra Mr. Weller.

18 kommentarer:

  1. Skulle du ikke unde dig selv en lur?
    Spændende med nyt garn på vej - uhu, glæder mig til at se farven - eller skal jeg skrive farverne :))

    SvarSlet
  2. Skriv du bare farverne;)
    Det er min form for lur, at sidde lige så stille med garn, nål eller pinde. Jeg er så hamrende dårlig til at sove om dagen (og om natten, men det er en anden historie)

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte det nok - altså det med farverne :)

    SvarSlet
  4. Super dejligt du har slettet koderne - tak for det ;0)
    Jeg er så heldig, at det kun er en lille omvej hjem fra arbejde, at smutte forbi efter forsyninger af alpacaen ;0)

    SvarSlet
  5. Lyder dejligt med en lur - har lige taget en :)
    Blir spændende at se garnet og projektet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at gramse på garnet;)

      Slet
  6. Jeg har også lige fået garn der fra det var så den nye mohair åh det er godt :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor dejligt ikke at skulle skrive krøllet bogstaver :0)

      Slet
    2. Den strikker jeg med i min 8 for love. Sat sammen med uld/bomuld. Det ER lækkert.
      Jeg er SÅ glad for at forhindringerne er væk i kommentarfeltet..

      Slet
  7. En lille lur skal der være plads til ;-)) Håber det går bedre med manden din efter turen i Varde.
    Jeg lurer også på de lækre garner fra Hr. Weller det er ved, at være længe siden, at jeg lod mig friste.
    Majbritt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ole har det bedre og bedre for hver dag. Det går langsomt, meget langsomt, men når man kan se fremskridt! hvor små de end er, så er det positivt.

      Slet
  8. Dejligt, at hunden passer på manden, at de snorker hyggeligt sammen og at du nyder det :-) Jeg synes nemlig ikke det altid man nyder snorken... I hvert fald ikke mandens.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror lige nu at jeg nyder alt hvad Ole gør;)
      Men ellers har du ret med snorken!

      Slet
  9. Top down modeller er bare skønne og Kenneths nye garn frister. Jeg er spændt på at se hvad du har købt.

    SvarSlet
  10. Dyr har en fornemmelse for at være dér, hvor der er ekstra behov. De sanser, hvis nogen ikke har det godt og har brug for lidt ekstra for at komme sig.
    Det ser ud til at være den optimale hyggestund - de, som trænger til at sove, sover. Og du har den egen form for meditation...

    SvarSlet