tirsdag den 11. september 2012

SELVFORKÆLELSE

 
I min verden er det selvforkælelse at få pakke fra Mr. Weller.
 
Denne gang kom der bla. Blackhill Alpaca.
Den er blød og lækker, så englene synger.
 
Farverne er fantastisk smukke og levende.
 
Jeg har ikke strikket med den før.
Jeg glæder mig til at komme igang.

Blackhill Silk/Mohair røg der også i pakken
Fluffy og skøn.
Den garn var en del af min 8 for love  og jeg blev meget begejstret.
Derfor skulle jeg selvfølgelig have lidt flere farver.
 
Nogle farver kun et enkelt nøgle, andre flere.
 
Hvad jeg skal bruge garnerne til?
 
Ikke noget bestemt.
 
Lige nu vil jeg bare gramse og kigge,
så hovedet kan få ideer.
Jeg elsker den proces.
 
 
 
 
 
 
 

15 kommentarer:

  1. Ååå sukkertøy :)Du lager så mye flott.

    SvarSlet
  2. Waaauuuh Ulla, hvor ser det vildt lækkert ud - sikke en masse skønne farver. Jeg glæder mig allerede vildt til at se, hvad du får ud af det. Jeg elsker din 8 for love og drømmer om en magen til. Det er godt nok ren selvforkælelse med sådan en kasse, men du skal nu nok få det brugt så effektiv som du er med strikkepindene.

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå dig--- i en periode var der herinde i blogland en trend, der hed at man skulle nedbringe sit garnlager. Det duer slet ikke for mig-- jeg skal til gengæld kun have to strikketøj- et stort og et lille til at tage med i byen. Men uden en mængde garn ingen ideer eller inspiration. Det holder mig gående, så jeg kan godt forstå at du vil have garn bare for at have det.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  5. For pokker da quinde - selvforkælelse i stor stil! Uha da det ser lækkert ud - glæder mig til at se hvad det bringer med sig!

    SvarSlet
  6. Nej for nogle lækkerier !
    Den perfekte selvforkælelse :o)
    spændende hvad du ender med at kaste dig ud i ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Bare farverne på det alpaca får tænderne til at løbe i vand!

    SvarSlet
  8. Ja, nyt garn det er jo bare sagen. Det ser ud til at det er nogle lækre garner du har fået købt og jeg er ret sikker på at du nok skal få noget godt ud af det.

    SvarSlet
  9. Hvor er du heldig. Sikke lækkerier.

    SvarSlet
  10. Ja det er altså altid bare lækkert med garn :-) og er også typen der elsker at gå og gramse kigge indtil ideen pludselig dukker op :-)

    SvarSlet
  11. Hej Ulla.
    Ja, sådan har jeg det også og jeg har været der - to gange.... Så nu har jeg det lækreste alpaka til at ligge på hylderne og jeg smiler og bli'r glad hver gang jeg går forbi!! ( Hold da op - så er man vist nørd hva... ;-) )
    Jeg er ikke ny læser, kun ny kommenterer..

    Vh Trine.

    SvarSlet
  12. Mums ! Hvor ser det lækkert ud. Meget smukke farver.

    SvarSlet
  13. Glæden ved at eje lækkert garn er stor, når man elsker at strikke og det må man jo sige, at du gør, Ulla. Du er også hamrende dygtig til det og så synes jeg, at du altid får lavet nogle meget lækre og smukke ting af dit garn, så jeg kan kun glæde mig til at se, hvad det her ender som :-)

    SvarSlet