tirsdag den 4. september 2012

Kodefri kommentarfelt.


Med hjælp fra Viollykke har jeg nu ingen kode på kommentarfeltet.
I må undskylde at den har været der.

Min ringe forstand på IT giver jeg grunden og selvfølgelig den meget lidt gennemskuelige, for mig altså, design side.

Hvorfor skal man ikke slå robotten til i stedet for at slå den fra?
Jeg spørger bare.

Det er næsten som første gang jeg skulle slukke en computer.
Jeg skulle trykke på START for at slukke. I min verden særdeles ulogisk!

33 kommentarer:

  1. Ja jeg fatter heller ikke it, og som sagt eller skrevet, jeg troede heller ikke jeg havde det, for når man selv skriver kommentar, er den der ikke :0)

    SvarSlet
  2. Herligt - de fæle koder er væk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er dejligt. Havde jeg bare vist det så havde jeg fjernet dem for længst.

      Slet
  3. hej Ulla
    De dumme koder er rigtig irriterende ..
    men jeg tænker bare på grunden til at de er der .. og konsekvensen af at de ikke er.
    jeg vil godt slå dem fra hvis de kun er til gene - men har nok brug for livrem og seler i forhold til hvad de beskytter imod.
    kan se, at der sommetider er nogen lidt underlige hjemmesider, der har været omkring min blog :o( - og den skal nødig misbruges.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange har ikke kode på deres kommentarer, og det uden problemer.
      Jeg tager i hvert fald chancen.

      Slet
  4. Jeg var helt sikker på, at jeg fra starten ikke ønskede koden, men jeg kan se, at jeg også havde det til at stå forkert iflg. anvisningen til dig- meget mærkeligt. Nu håber jeg, min blog er kodefri...
    Tak fordi du skrev om det!

    SvarSlet
  5. Gad vide om jeg har kode på min?

    SvarSlet
  6. He he :-) Dejligt koden er væk.. og velkommen til min verden. Jeg, der arbejder professionelt med it, undres til stadighed over stort og småt i it-verdenen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må være en mand der har lavet det med start der leder till sluk.
      En kvinde ville tænke logisk og ikke kringlet, er i hvert fald min teori;)

      Slet
  7. Det er dejligt at du har slettet de koder for det er til tider svært at læse, men jeg ved nu heller om jeg har på min blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du!
      Tak til dig Ulla, for mulighed for lige at udveksle her på kryds og tværs :))

      Slet
  8. Det er Camilla der er startet med et blogindlæg Kirsten.
    Jeg har faktisk flere gange tænkt på at spørge dig hvorfor du havde kode på, for jeg har haft så svært ved gørtlere koden rigtig.
    Mon ikke vi fra nu af lige giver hinanden et pip hvis den af en eller anden grund bliver slået til igen. Det tror jeg.

    SvarSlet
  9. Spørgsmålet er nu hvordan jeg får slået koden fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at se mit forrige blogindlæg. Violykke giver "opskriften" .

      Slet
    2. Tak jeg tror det lykkedes - ellers vil jeg godt ha' et vink :))

      Slet
  10. Har testet dig Kirstwn. Du er nu kodefri;)

    SvarSlet
  11. Ha ha ha, sikke en ballade jeg fik startet. Men hvor godt at vi nu alle er klogere og robotfrie!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sikke ci alle har gået og været irriteret over de s.... koder hos andre og så har vi selv haft dem......

      Slet
  12. Hvor er det skønt at være fri for koder, - specielt efter de nye "ulæselige" er kommet frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så dejligt, nu kan vi rigtig kommentere uden ærgelser

      Slet
  13. hvor er det skønt at koderne langsomt forsvinder fra diverse blogge for tit bliver jeg nødt til helt at opgive at skrive en kommentar fordi den bare hele tiden er forkert den jeg skriver :-)
    Så dejligt at din kode nu også forsvandt :-)
    Jeg har ingen kode haft på i snart et år, og har kun en gang prøvet at der var en spamkommentar, som blogger selv fjernede med det samme..

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro Marion at havde jeg vist den var der, havde jeg slettet den med det samme..
      Måske vi skal være bedre til at oplyse hinanden om det!

      Slet
  14. Tusind tak fordi du fjernede den Ulla. Jo flere der forsvinder, jo sjovere bliver det at kommentere. Jeg har nogle gange måtte skrive koden 3-4 gange, før den blev accepteret, fordi jeg ikke kunne læse den krøllede skrift. Jeg har selv fjernet koderne på min blog for over ½ år siden og har ikke haft et eneste tilfælde af spam.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg viste ikke jeg havde kode på!
      Jeg synes ikke det er særlig gennemskueligt at se at man har!
      Men hvor er jeg glad for at den er væk!

      Slet
  15. Uhh kan man lige få et kursus hvor selv en dum kan finde ud af det :) Jeg har været så træt af min så længe,men kan ikke finde ud af hvilken jeg skal trykke på og hvor jeg finder det...
    Have det nu lige været en opskrift så skulle jeg nok have løst opgaven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det som du Benthe, en opskrift kan man altid finde ud af på den ene eller anden måde. Men det IT er hulens svært.
      Du kan gå ind på mit indlæg " Har jeg kode .... Og gå ned i kommentaren fra Viollykke. Hvor hun har forklaret mig det.
      Jeg forstod det;) så mon ikke også du gør..

      Slet
  16. Tak for det, det er nemlig aldrig til læse hvad der står i dem, og mange gange vil den slet ikke lade os kommentere, så opgiver jeg som regel, for har ikke tålmodighed til at den skal gøre det 5 gange inden det virker. Og jeg får heller ikke mere spam af det end dengang jeg havde kode på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft det på nøjagtig samme måde Jette..

      Slet
  17. Så håber jeg problemet også er løst hos mig :) Takker mange gange for hjælpen :) .

    SvarSlet