tirsdag den 19. november 2013

Fødselsdag i det nordjyske

 
Ikke nok med at en skøn kvinde i dag fylder rundt (50). Hendes Nabo har også i disse dage fødselsdag.
Her taler man ikke om alder, men jeg købte garn hos Kenneth første gang i 2010 så mon ikke det er 4 år. Jeg skal ikke kunne sige det helt nøjagtig.
At der ikke annonceres med alder gør ikke så meget når der i stedet for  annonceres med fantastiske fødselsdagstilbud til alle os strikkeglade. 
Skulle nogen være i tvivl, og dem er der nok ikke mange af, har jeg selvfølgelig været ved tasterne.
Jeg har fået det lækreste Cashmere,
og det mest vidunderlige orange garn i to forskellige kvaliteter.
Jeg glæder mig til at få det hele på pindene.
Jeg tænker om jeg skulle strikke landeplagen Tempelblomst i de to orange.
______________
 
Jeg sender mine kærligste lykønskninger til to dejlige mennesker oppe i Nord.

3 kommentarer:

  1. Ja landeplage, men den skal nu også strikkes her ;0)

    SvarSlet
  2. De to sætter deres spor......

    Og gå du da i gang med Tempelblomst. Jeg tror, den bliver SÅ flot. Selv nøjes jeg med mindre strikkerier, for jeg er lidt doven ;)

    SvarSlet