tirsdag den 26. november 2013

Nu er jeg hvis ved at være der

Dagen i dag har budt på lidt af hvert, men også en smule strik har der været tid til.
Jeg strikker stadig på min tempelblomst. Jeg kan godt forstå at mange strikker mere end én.
Den er rigtig hyggelig at sidde med.
Som sædvanlig har jeg ikke holdt mig til hverken pindestørrelse eller garntykkelse.
Jeg kan godt lide at gå mine egne veje og det er ikke svært når man strikker oppefra og ned.
Jeg har blot prøvet ponchoen på hen ad vejen for at se hvordan størrelsen artede sig.
Det har resulteret i at jeg har strikket en "blomsterrække" mere på.
Bredden har jeg ikke reguleret ved.
På billedet mangler jeg omkring 10-15 omgange før der skal lukkes af og stikkes et lille ærme.
Jeg strikker den i en kvalitet som jeg kan bruge indendørs uden at omkomme af varme.
 
 
 

12 kommentarer:

  1. Uhha hvor er den flot har selv lavet en i grøn men denne farve er bare super flot. Anette Kristensen

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn farve du har valgt til tempelblomst, mønstret er virkelig smukt. Jeg har stadig tempelblomst til gode,og føler mig stærkt fristet:-)

    SvarSlet
  3. Kan godt lide din konsekvente strik oppefraogned! Det tegner godt!!!

    SvarSlet
  4. Det bliver da bare så flot !

    SvarSlet
  5. Smuk farve og Tempelblomst er bare smuk :-)

    SvarSlet
  6. den ser da også bare flot ud :-)

    SvarSlet
  7. Den ser fin ud - og nu strikkes min. Tak for tips.

    SvarSlet
  8. Ser rigtig godt ud, men er ikke så ferm til at lave om på en opskrift, ville også godt have haft min længere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal bare gentage den sidste hele blomst Karin.

      Slet