fredag den 29. april 2011

BRYLLUP, HYGGE OG HÅNDARBEJDE

Der har været dømt tv-dag i anledning af det kongelige bryllup i England.

Formiddagen har gået med at kigge og strikke på mit  valkede tørklæde.
Jeg strikker det i hør og højlandsuld.
Farverne ligger meget tæt på hinanden.
Jeg pønser på måske at putte nogle striber i rødt ind.
Nu får vi se.


Da selve brylluppet var færdigt, fandt jeg symaskinen frem og lavede en nederdel



                                        og derefter et foer til min drømmenederdel.

                          Det kan man kalde en dag i selvforkælelse. Hvor har jeg dog nydt det.

5 kommentarer:

  1. Lyder rigtig dejligt og rigtig produktivt. :)
    Dejlig weekend til dig

    SvarSlet
  2. Det var dejligt kan du tro Mariannel. Også god weeekend til dig..

    SvarSlet
  3. Trods tv-kiggeriet har det da været en aktiv dag i det kreative.

    Flot nederdel og tørklædet tegner spændende et par røde striber kunne måske være ret flot.

    God week-end

    kh Jane

    SvarSlet
  4. Jeg hyggede mig Jane.
    Jeg har tilført lidt rødt til tørklædet. Kunne ikke lade være..

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se det med rødt i.

    Jeg synes godt nok du får meget fra hånden for tiden. Både strik og nu også en skøn syet nederdel. Den ser superflot ud!!

    Fortsat god weekend til dig.

    SvarSlet