tirsdag den 5. april 2011

LIDT GARN TIL LAGERET

kom lige til at købe 4 nøgler hørgarn
Jeg har været på besøg hos min mor og far i dag. Vi havde en rigtig hyggelig dag og skulle da også lige ud at handre lidt.

Turen gik til Bjerringsbro´s eneste Stof og Garnbutik. Mor skulle have stof til nye gardiner i køkkenet og stof til en pude.

 Jeg skulle have stof til et underskørt til min drømmenederdel og  sort inderfoer til Philips pude der jo ikke må kede sig . Jeg er godt nok ikke begyndt at strikke den endnu, men monteringspuden er købt og den er hvid, så det går ikke.

Og vupti så lå der lige 4 nøgler hørgarn og kaldte på mig. Nedsat til ½ pris fordi de havde ligget i vinduet. Jeg kan ikke se nogle farvefejl, så jeg føler mig heldig. De er skønne sammen de fire. Hvad jeg skal bruge dem til ved jeg selvfølgelig ikke lige nu, men det skal nok komme.

3 kommentarer:

  1. Med dit tempo, er de omsat til et smukt strikketøj om et øjeblik, Ulla :-)

    SvarSlet
  2. Smukt garn!
    Kan godt forstå du mptte det ;-)

    SvarSlet
  3. Der skulle selvfølgelig stå: måtte :-)

    SvarSlet