søndag den 10. april 2011

DRØMMEVEJR OG DRØMMENEDERDEL

 Så er strikkearbejdet på min drømmenederdel afsluttet. Jeg har strikket en ombukningskant foroven hvori jeg har monteret et ganske almindeligt bukseelastik.



Jeg er nu begyndt på de hæklede musetakker. Det giver et helt andet billede når de kommer på. Det ser hamrende godt ud hvis jeg selv skal sige det.. og det skal jeg så...
Jeg har valgt en hør/bomuldsgarn  i samme farve som foerstof og silkeoverdel.

Jeg har i går og i dag, som vel alle andre i skønne Danmark, nydt solen.

Jeg har siddet med mit strikketøj og en god bog i ørerne, mens solen har varmet så skønt så skønt.
Livs eliksir for krop og sjæl

9 kommentarer:

  1. Sikke dog en skøn og ualmindelig smuk nederdel, du har lavet. Skønt vejr - lise for sjælen :-)

    SvarSlet
  2. Det er netop lise for sjælen med sol og fuglekvidr ;0D
    Jeg glæder mig til at nederdelen bliver færdig. Skal lige ha hæklet nogle flere kanter og så skal den skylles op.

    SvarSlet
  3. den er helt vildt flot ! sjovt at de små musetakker gør så stor en forskel :-)

    SvarSlet
  4. Wow, hvor er din fine nederdel blevet lækker, Ulla. Mon ikke den bliver en yndling?

    SvarSlet
  5. Jeg er også noget forundret Angelika over at de gør så stor en forskel.

    SvarSlet
  6. Jeg tror også den bliver mit ynglingsfesttøj Lea.
    Jeg har overvejet at når den er færdig som "fin dame lang nederdel" at korte den op til hverdagsnederdel.

    SvarSlet
  7. Hej Ulla
    Super flot resultat
    Jeg vil lige spørge dig om du har strikket med enkelt tråd ? Jeg har også bogen og har tit drømt om at strikke den. Nu må jeg igang :)
    Mange hilsner Dorthe

    SvarSlet
  8. Hej Dorthe.
    Ja det er enkelttråd jeg har brugt.

    Tak for rosen.
    Nu mangler jeg kun at hækle kanten forneden. Billede og faktaboks følger.

    SvarSlet
  9. Tak for informationen:) Glæder mig til at se det endelige resultat gerne helt tæt på ;)
    Hilsen Dorthe

    SvarSlet