mandag den 18. april 2011

GARNPAKKE...

 Jeg har været så spændt på at få pakke fra min for tiden ynglings garnpusher.


Carla kunne godt mærke at den pakke var noget særligt

Det jeg var mest spændt på var om Hør/bomuldsgarnet levede op til mine forventninger. Det kan jeg sige med 99 % sikkerhed at det har det gjort. Den sidste procent kommer når jeg har strikket med det. Farverne er helt vidunderlige.Mums.  

de to seks til venstre er hør/bomuld, næste tre er cashmere/bomuld/silke, forrest ligger camelfarvet silke/uld og helt til højre er det ren bomuld og Cashmere/Merino/Viscose

 Der kom så også noget sort bomuldsgarn,

Lidt Silke/babycamel, som jeg tidligere har strikket i og er vildt glad for.

Den nye cashmere-bomuld-silke skulle jeg da også lige prøve. Nogle helt vidunderlige farver.

Og så lige til sidst en cone sort cashmere-merino-viscose. Kan virkelig anbefales...

Jeg tror der går lidt tid inden jeg igen bestiller garn...

Det er da godt jeg har fået bygget min garnreol.

2 kommentarer:

  1. Wow, en skøn pakke!!! Sikke mange gode strikketimer du har foran dig med alt det lækre garn!

    SvarSlet
  2. Jeg glædes også kan du tro Lea.

    SvarSlet