torsdag den 28. april 2011

BYTUR OG ET LILLE BITTE GARNKØB

Jeg var i går på en dejlig bytur til Aarhus med Bedsteveninden.

Turen gik bla. et smut ned forbi Tønderring Strik i Graven.

Sidst jeg var derinde så jeg et sjovt tørklæde som var strikket i en bomuldskvalitet sammensat med Højlandsuld. Tørklædet skulle til slut valkes og der opstod en ret fed effekt mellem det valkede højlandsuld og bomulden der ikke forandrede sig.

Den opskrift  måtte jeg så lige have nu jeg var kommet helt ind til storstaden igen.
Jeg købte ITO Asa  til tørklædet, men undlod at købe Isagers Højlandsuld, da jeg har en hel del Højlandsuld fra Garnudsalg.dk.

Hvilken farve jeg vil sætte til Asa garnet, som jeg valgte i en vidunderlig grå farve, ved jeg endnu ikke, der skal lige prøves lidt frem tror jeg.

Hvis resultatet bliver ok, kunne jeg godt forestille mig at jeg måske vil prøve forskellige andre garner til erstatning for Asa. Nu får vi se.

7 kommentarer:

  1. Det lyder og ser meget spændende ud !!

    kh Jane

    SvarSlet
  2. ja, synes du ikke også Jane. Det var jo derfor jeg ikke kunne nære mig ;0D

    SvarSlet
  3. Nøj hvor jeg allerede glæder mig til at se hvordan det bliver. Det lyder rigtig spændende. Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  4. 2 af mine veninder er igang med det tørklæde.
    Jeg glæder mig til at se både dit og deres resultater :-)
    Skulle da lige have vidst du var i staden.
    Måske vi kunne mødes en anden gang?

    SvarSlet
  5. P.S. Er der ikke lidt blær over din nye header ;-)

    SvarSlet
  6. Griner... Lidt blær er der måske.... griner

    Det kunne da være hyggeligt at mødes...
    Du kalder jeg kommer!!!!

    SvarSlet
  7. Det vil jeg glæde mig til.
    Jeg får kigget i kalenderen og finder en dag :-)

    SvarSlet