onsdag den 20. april 2011

STRIKKETØJ OG UDELIV

Efter en hektisk dag er det skønt at sætte sig ned  med strikketøjet og en god roman i ørerne. At solen skinner så skønt på mig samtidig er jo bare en ekstra gevinst.

Et par timers fred, det er fortjent

Jeg har længe haft denne cardigan på min ønskeliste, men har ikke lige kunne finde garnet til den.

Det kom den anden dag, jeg viste det bare ikke.
Hør/bomuld i en brændt brun eller måske mere nougat farvet.  Hvor er det skønt at garnet kan fortælle hvad det vil bruges til, hvis du forstår!

På i-poden lige nu: Tænk på et tal af John Verdon, som jeg har downloadet gratis fra dr.dk.

Nu er det tid for at lave lidt aftenssmad, og så skal strikkepindene igen i hænderne..

4 kommentarer:

  1. Åh så hyggeligt, Ulla :-)

    Jeg måtte opgive udelivet. Blæst og skyer kom forbi, men en sofa er nu heller ikke at foragte :-)

    Måske du skal have en tjans med farvenavne på det garn, Ulla - for hvad pokker er brændt brun? Når det er sagt, så er den brune farve helt igennem smuk. Min yndlingsbrun, tror jeg ;-)

    SvarSlet
  2. Lækker farve.. Lækker cardigan.. Den står også på min liste :-)

    SvarSlet
  3. Jeg tror der er tænkt på en brændt kaffebønne Liselotte, eller...
    men jeg bliver altså lidt sliksulten når jeg ser på farven.

    Jeg må indrømme at da jeg pakkede den op blev jeg skuffet, synes ikke den ramte det jeg troede, men så lod jeg den stå så jeg hele tiden kunne kigge på den, og vupti så blev jeg forelsket i den og var slet ikke i tvivl om at det var den der skulle bruges til Tea Leaves.

    Jeg kan godt sige dig Liselotte at jeg nød min tid i solen, og den var så artig at blive der mens jeg havde tid.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også til at se den færdig Lea ;0D nu har den stået på min ønskeliste i over et år.

    SvarSlet