tirsdag den 26. april 2011

IKKE MEGET TID TIL STRIK I PÅSKEN


Der har været familiekomsammen hos os i år.

Startede med lammekølle fredag aften og fortsatte så med lørdagsfrokost.
Afsluttede søndag med brunch.
Mandag drog vi til Bjerringbro til middag hos mine forældre.

Det var så den påske. Hvor blev den lige af ?

Det har været hyggeligt, men også hektisk synes jeg.

I dag var så arbejdsdag igen. Jeg snød lidt, for da jeg havde siddet på kontoret hele formiddagen, gik jeg ud  for at slå græsset i stedet for at sidde inden for i det skønne solskin.
Det gjorde godt med et par timer derude i vejret og så ind igen til tastaturet.

På strikkefronten er det ikke blevet til ret meget i påsken .
Dog er jeg kommet lidt videre på min cardigan.
Jeg elsker at strikke med mit nye Hør/bomulds garn. Det er så lækkert.
Strikker med "sidesøm" og lidt udtagninger til en meget svag A-facon

Jeg kan ikke helt beslutte mig til hvor lang den skal være

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor er den flot - spændende med den nye garn fra Weller :))

    Kh Jane

    SvarSlet
  2. Hvis du ikke har prøvet garnet Jane, bør du gøre det.
    Det er nemt at strikke med og det er så blødt og dejligt.
    Men ikke slasket!
    Og så er det jo billigt!!

    SvarSlet
  3. This cardigan will be beautiful!
    Thanks for your visit and comments in my blog!

    SvarSlet