tirsdag den 5. juli 2011

HYGGEDAG MED GØREMÅL, HÆKLING OG LILLEBROR

                        Jeg har kontorfri i dag, selvvalgt og fortjent hvis jeg skal sige det selv.

Så dagen består mest af  lidt tøjvask, lidt strikning, støvsugning som  min Robot-støvsuger tager sig af, og så en gang bollebagning til fryseren. De sædvanlige morgenboller bliver det til. De er skønne hver gang. Godt med gulerødder i.

                                                     
Mens de hævede fandt jeg lige en opskrift på Ravelry som skal blive til grundidéen til en ny brødbakkeserviet.


Det er meget sjældent jeg hækler. Jeg synes egentlig det er meget hyggeligt, men strikningen er og bliver min passion.


Jeg lavede også lige en stor skål gulerodssalat, nu jeg alligevel havde gang i rivejernet.

En skøn frokost, med en kop te, friskbagt bolle med ost, gulerodssalat og håndarbejde indenfor rækkevidde.

                                          Så kan dagen hvis ikke blive meget bedre.

Og dog det kan den faktisk. Den slutter af med middag sammen med min elskede lillebror.
                                                                        Heldige mig.

4 kommentarer:

  1. Mums hvor ser de lækker ud dine bolle,sidder og savler :O))

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig dag :)
    Jo, du er heldig.

    SvarSlet
  3. Lækkert hjemmebag er skønt. Må vist også have sådan en hyggedag snart, for det lyder vældig dejligt.

    SvarSlet
  4. Der var en dejlig dag hvor jeg fik lavet en masse "hængepartier" rundt i huset og endte skønt med en tur med lillebror i Graceland i Randers efterfulgt at en dejlig middag.
    Så skulle den ged vist være barberet;0D

    SvarSlet