fredag den 29. juli 2011

MORGENHÆKLEPROJEKT, del II

                Det der med kun at skulle hækle på tæppet om morgenen holder altså ikke stik.

                                  Det er alt for hyggeligt lige at skulle lave bare én firkant mere.


                            Jeg benytter enhver lejlighed til at sætte mig ned med hæklenålen.

I dag bredte jeg de foreløbige 63 firkanter ud på spisebordet, for at se hvordan det tager sig ud.


                                                           Nu mangler jeg bare lige ....
                                                  Ja hvor mange mangler jeg egentlig?

                                                              Jeg ved det ikke endnu.
                                                                    Det vil tiden vise.

Fortsættelse følger....

11 kommentarer:

  1. Du har godt nok haft gang i den hæklenål. Flot ser det ud :)

    SvarSlet
  2. Det er nogle dejlige farver!

    Kan godt se, at det er et hyggeligt projekt.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud! I lyset af mit eget hækle-tæppe-projekt, imponerer du mig vældigt! ..jeg kalder mit evigheds-projektet! For jeg tror, at hvis man skal få firkanter nok til et tæppe indenfor en afgrænset periode, så skal man have det som dig :-) "liige én firkant mere"-trangen :-)

    Jeg glæder mig til at se dit tæppe. Du får nok ikke mit at se, før 2012 :-)

    SvarSlet
  4. Ingen stres hos mig Citronmoster;0D

    SvarSlet
  5. Og vil du tro Berit farverne er alle fra lageret.... pudse glorie:O)))))

    SvarSlet
  6. Jeg troede også dette ville blive et evighedsprojekt Rikke.
    Husk på at hækling er ikke mit gebet. Men jeg synes altså bare det er så sjovt...

    Nu skal vi jo heller ikke "sælge skindet før bjørnen er skudt".

    Der er lang vej endnu før det er færdig;0D

    SvarSlet
  7. Hvor ser det skønt ud i alle de røde nuancer, jeg har altid syet mine lapper sammen undervejs, så stod man ikke der til sidst og skulle til at sy dem alle sammen sammen. Held og lykke, ser ud til du snart er færdig :-)

    SvarSlet
  8. Mine lapper skal hækles sammen til sidst Camilla.

    SvarSlet
  9. Skønne farver, det tæppet bliver vildt skøn. Kan godt forstå at du ikke kan lade være, lige en lap mere..spændende ;-)
    God dag
    Majbritt

    SvarSlet
  10. Hvor ser det lækkert ud!
    Og som du da kan pudse glorien hvis det hele er fra lageret!!!
    Men nu har jeg jo elvfølgelig set billeder af dit lager, og der er da til en del tæpper ;-)

    SvarSlet
  11. Så, så Tine... Ikke drille ;0))))

    SvarSlet