torsdag den 21. juli 2011

SJOV STRIK

                                             Hvor har det været sjovt at strikke dette sjal.

Til start viste jeg ikke hvordan det endte. Det gjorde jo bare projektet mere spændende at lave.

                          De skrå linier i striberne som i perlebesætningen på kjolen er lykkedes.
                                                    Farve sammensætningen ligeså.
                        Det er vist blevet en vinder. Jeg lader billederne tale for sig selv.








                                                                   Faktaboks:

                                     Opskrift: Different Lines af Veera Valimaki

Garn: forskellige farver i BC-Hør og Mark & Kattens hør, bundet sammen med silke/baby/camel

                                                         Forbrug i alt: 275 gram

                                                                   Pind: 4


                                     Det er ikke sidste gang jeg strikker det sjal

25 kommentarer:

  1. Fantastisk. Det er så flot og så flot til kjolen.
    Jeg overvejer, finder det utroligt smukt og anderledes. Mine farver vil blive bo uldhår i rosmarin og sand.

    Flot arbejde og vildt hurtigt :)

    SvarSlet
  2. Det er blevet super flot og helt perfekt til kjolen :)

    SvarSlet
  3. Jeg er faktisk også overrasket over at det ikke har taget længere tid, men det var som om det strikkede sig selv.... hvis du forstår...
    Glæder mig til at se din version;0D

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot ;-) Du lokker, gør du! Må vist have det på pindene (hm....copy cat)

    SvarSlet
  5. Go for it Jytte.
    Den er SÅ skøn at strikke...
    Jeg skal altså også have lavet et mere.
    Det skønne ved strik er at uanset hvor mange der laver den samme model, vil der altid være en forskel;0D

    SvarSlet
  6. Det var da helt utroligt så hurtigt du har frembragt det flotte sjal, og hvor er det sjovt med den måde det er strikket på, genialt, og passer perfekt til den smukke kjole.

    SvarSlet
  7. Jeg er glad for at du kan lide et Jette.
    Du skulle prøve at strikke det selv. Jeg tror nemlig der er trylleri med i spillet. For jeg synes ikke jeg har strikket særlig lang tid på det.

    SvarSlet
  8. Hvor er du dog god til farver, hvor er det flot og det passer bare perfekt til kjolen.

    SvarSlet
  9. Flot sjal i smukke afstemte farver. Det ser rigtig godt ud sammen med kjolen og perlemønstret.

    SvarSlet
  10. Hvor er det blevet smukt!
    Og sikke da en sjov facon!

    SvarSlet
  11. Vil bare sige: Du ligner en million, Ulla! Elegant, smart og gennemført:-) Helle

    SvarSlet
  12. Perfekt farvesammensætning og et gennemført flot sjal. Og kanon flot til kjolen.

    SvarSlet
  13. Hvor er sjalet blevet flot!!!

    Farverne, striberne, det hele - kjole og sjal matcher og klæder dig så smukt!

    SvarSlet
  14. Tak for de smukke ord Angelika, Agro, Garnværkstedets Blog, Ann, Tine, Helle, Pia og Lea....
    Hvor er jeg glad for at I allesammen kan lide min version af det asymetriske sjal.

    SvarSlet
  15. Hvor er den flot og den passer bare lige til kjolen ;-)
    Sikke mange farvekombinationer den kunne strikkes i ;-)
    Majbritt

    SvarSlet
  16. Ja, det er bare med at komme igang Majbritt;0D

    SvarSlet
  17. Wauuu hvor blev det smukt og de farver er jo bare super til din nye kjole.En skam jeg ikke er gode venner med de engelske opskrifter for sådan et gad jeg også godt at eje.Flot flot flot

    SvarSlet
  18. Flot,flot...det er bare så god smag :-)

    SvarSlet
  19. Du skal ikke være så bange for de engelske opskrifter Benthe.

    Første gang er den værste. Jeg tissede næsten i bukserne ;0)))
    Nu efter mange af slagsen, tænker jeg slet ikke over sproget mere.

    Har du mod på det, er du meget velkommen til at spørge mig, hvis du går i hårdknude!!!

    SvarSlet
  20. Tak Lise. Det var sødt sagt...

    SvarSlet
  21. Jeg kan godt forstå, at du er begejstret, for det sjal er altså bare meget, meget smukt!!!

    SvarSlet