søndag den 3. juli 2011

RØD TRÅD , THE END

                     Så kom der endnu en top af pindene, nu må det også være slut for denne gang.
                                                  Ideerne holdt og resultatet blev helt ok




                                                                        Faktaboks:

                                 Idé efter opskriften her:  som min Bubbles (bollicine)  

Garn: strikket med én tråd tynd100% bomuld, 49 gram og  én tråd Italiensk hør/bomuld, 222 gram
                                                   Begge fra min yngslingsgarnpusher
                                     Derudover har jeg brugt lidt rød Linea fra Karen Noe

                                                                         Pind 3½

                                                                   Ændringer: mange

                                                               Garnpris: ca. kr. 85,00

9 kommentarer:

  1. Virkelig en smuk og anvendelig model. Den røde kant sætter lige prikken over i'et.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin med den lille røde kant:-) Og hvor er du bare hurtig på pindene:-)

    SvarSlet
  3. Åh så smuk, Ulla - sort og rød... *suk*

    Du er turbostrikkeren over os alle :-)

    SvarSlet
  4. Hvor blev den da bare kanon og super med den røde kant på.
    Du får bare noget af de pinde må jeg sige.

    SvarSlet
  5. Den er blevet rigtigt god og den røde kant er prikken over i'et. Men men men, hvordan får du produceret ting så hurtigt?

    SvarSlet
  6. Wow, den blev god med den røde kant!!

    Jeg vil ikke nævne dit tempo denne gang :-) Jeg gentager jo bare mig selv så.........

    SvarSlet
  7. Tak for de søde tilbagemeldinger på min "Røde Tråd".
    Mange af jer nævner tempoet jeg strikker i.
    Jeg kan fortælle at jeg strikker 3-4 timer hver dag. Jeg er af den slags mennesker der absolut ikke sidder stille uden pinde i hænderne. Om jeg strikker hurtigt? Ja, måske. Men det er ikke med vilje;0D

    SvarSlet
  8. Den er godt nok blevet lækker!

    SvarSlet
  9. Hvor er den blevet flot!
    Rigtig god effekt med den røde tråd :-)

    SvarSlet