torsdag den 28. juli 2011

MYSTERY SHAWL KAL 2011

Stephen West starter en Mystery shawl kal 2011 pr. 01. august.

Det er første gang jeg har meldt mig til sådan noget, men da jeg er vild med Stephens sjaler og tørklæder, tænkte jeg at det da kunne være meget sjovt at prøve at være med på den her leg.

Opskriften bliver først frigivet den 01. august, så jeg venter med spænding på at den dukker op i min mailboks.
Der skal vælges 3 farver og den skal strikkes på pind 3½.
Jeg har endnu ikke valgt hverken farver eller garnkvalitet, da jeg vil vente at se hvad det er for et sjalstype der dukker op.
Måske det skal være til mig, måske til Ole eller..... Nu får vi se..

Man må ikke vise billeder af projektet før efter 31.08, det må jeg jo så lade være med.

 Tidligere har jeg lavet Urbana, Flamboyan og  Daybreak, som jeg synes er nogle vidunderlige sjaler/tørklæder og varmt kan anbefales..

Fortsættelse følger.....

10 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Måske jeg skal være med, meeen jeg har bare forfærdelig mange UFO'er pt ....

    SvarSlet
  2. Spændende! Det må jeg vist lige ind og kigge på....:-)

    SvarSlet
  3. Ja det er spændende Irene. D
    er er over 1000 der allerede har meldt sig på projektet.
    Det synes jeg er mange.
    Jeg ved selvfølgelig heller ikke hvor mange der normalt er til de der KAL.

    SvarSlet
  4. Lyder spændene og tiltalene...men men det er opskrift på engelsk så jeg overvejer lige igen.

    SvarSlet
  5. Det lyder da rigtig spændende.
    Jeg har aldrig prøvet en KAL før.
    Men jeg overvejer da kraftigt at være med!

    SvarSlet
  6. Det er som sagt også min den første Tine. Er noget spændt på det..

    SvarSlet
  7. Nu har jeg også meldt mig til, Ulla!
    Jeg overvejer at bruge Junik, da det er det vi har i butikken.
    Men jeg ved stadig ikke hvad farver :-)

    SvarSlet
  8. Glæder mig til at følge dit Tine...
    Og mig der troede, i min åbenbare naivitet, at der blev frigivet et færdig billede. Nul putte, det gjorde der bare ikke.. Griner...

    SvarSlet
  9. Haha, ja det var da lidt naivt ;-))
    Jeg har lige printet ud og kigger på det i aften.
    Jeg er på vej på arbejde :-)
    Glæder mig til at komme igang!

    SvarSlet