søndag den 3. juli 2011

SPINDELVÆV

Nej ikke det spindelvæv der er oppe under loftet, det lader jeg være og bruger tiden på strik i stedet
.
                   Dette spindelvæv er en lille sød opskrift af Annette Danielsen på et tørklæde.

                     Ole vil gerne have et tørklæde der ikke er så varmt som dem han har i 100% uld.

                              Derfor strikker jeg det i Garnudsalgs 50% uld og 50 % bomuld.
                    En garn der er SÅ lækker og blød. Jeg strikker på pind 3½ og med to tråde.

                Farven Lys Indigo har Ole selv valgt fra den lille sending jeg fik forleden dag.

Fortsættelse følger....

8 kommentarer:

  1. Den lyse indigo købte jeg også lidt af, og jeg er helt forgabt og fortabt i dén nuance. Ligeså med "viol", som du vist også har fået hamstret noget af:-) Go søndag - Helle

    SvarSlet
  2. Lys Indigo har et helt vidunderlig spil Helle.
    Ja, det har alle jeg har købt i den kvalitet.
    Jeg tror ikke jeg har Viol, min hedder vist Mørk Indigo eller også er det Rosmarin eller sådan noget. Jeg farer lidt vild i de der navne må jeg indrømme og giver dem mine egne når jeg har fået dem "lagret".
    Også god søndag til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Den har jeg tilgode, havde helt glemt den opskrift, smuk farve du strikker den i.

    SvarSlet
  4. Det ser spændene ud det du har gang i,spændene at se det færdig.

    SvarSlet
  5. Det er et skønt ribmønster Jette, med en stor effekt. Hun kan et eller andet hende AD.

    SvarSlet
  6. Det har jeg også strikket.
    Det er en dejlig opskrift.

    SvarSlet
  7. Det var din Tine, der fik mine øjne op for den;0D Tak for det..

    SvarSlet
  8. Dejligt at man kan være til inspiration :-)

    SvarSlet