torsdag den 14. juli 2011

SÅ FIK JEG HÆKLET LIDT

                                         Min runde serviet til min brødkurv er blevet færdig.



 Det var en lille øvelse ud i om jeg måske skulle starte projekt hæklet tæppe.  Jeg hækler ikke gerne, men synes det tæppe er helt vidunderlig. Jeg kan se det for mig i røde og rosa bomuldsgarner, som ligger og venter på et eller andet nede i garnreolen.

                                                                           Vi får se.

De grønne "frugter"  i kurven er umodne valnødder, som jeg skal bruge til at lave en lækker snapse ekstrakt til en veninde.

5 kommentarer:

  1. Se, du kan jo godt haekle :-)

    Jeg har sammen med en kollega vaeret paa jagt efter groenne valnoedder, men aabenbart er der ingen her i naerheden der har et valnoeddetrae.

    SvarSlet
  2. Min brødkurv trænger sådan til en ny "serviet" Den der fulgte med er ret kedelig at se på, men det er da klart at jeg skal hækle en!! Spørgsmålet er bare hvordan jeg mon laver en oval udgave....

    Men tak for inspirationen, din er så fin!

    SvarSlet
  3. Ja jeg kan godt hækle Angelika. Jeg har bare aldrig rigtig brudt mig om det, men "dit" tæppe bliver ved med at summe i hovedet på mig, så det kan godt være.........

    I er meget velkomne i min have, jeg har et kæmpe valnøddetræ;=D

    SvarSlet
  4. En oval serviet Camilla. Ja det ved jeg skisme ikke.
    Jeg ledte på Ravelry efter en cirkel og fandt, ja måske lidt skørt, men altså jeg fandt en lille "huedims" du ved dem Jøder bruger i synagogen, og det var den der fik mig igang...

    Så måske du kan gøre det samme....

    SvarSlet