lørdag den 16. juli 2011

DIFFERENT LINES, et sjal til min kjole

                  Jeg har købt mig en kjole. En lækker sommersag, men den mangler et sjal.

                          Jeg tænkte straks på Veera Valimaki og hendes asymmetriske sjal.

                  Det har lige akkurat de skrå linjer som perlerne på bærestykket har. 

Farverne ville jeg gerne have skulle være det samme som kjolens, så der var ikke andet at gøre end   at gå på rov i garnlageret

Jeg købte for et stykke tid siden noget hørgarn, som, viste det sig, passer fuldstændig ind i farveskalaen. Det og noget andet hørgarn udgør striberne og  Garnudsalg.dk's silke/baby camel  er den  gennemgående strib.

Det var slet ikke meningen at jeg skulle starte endnu et strikketøj... men sådan blev det altså alligevel.

Det er et sjovt sjal at strikke og jeg er meget spændt på hvordan det er at bære. Falder det ned eller vil det blive hvor det skal! Vi får se.

Fortsættelse følger...........

9 kommentarer:

  1. Det er så flot det sjal, og ikke mindre flot med dine farver ;0)

    - og kjolen ser jo også rigtig flot ud - det blir et hit

    SvarSlet
  2. Ulla, det er intet mindre end TOPLÆKKERT! Et sæt som er nøje afstemt i farver og stil. Mums:-)) Helle

    SvarSlet
  3. Wau hvor det matcher - lækker kjole i lækre farver og jeg er sikker på dit sjal bliver super flot ;O)

    SvarSlet
  4. Det er bare så dejligt med sæt ;)
    Sjalet ser meget fint ud, flotte farver.

    Yt

    SvarSlet
  5. Passer perfekt sammen de to ting, hvor er den kjole lækker, sådan en kunne jeg godt lige have i skabet, hvor har du købt den?

    SvarSlet
  6. Det er så lækkert, det sjal! Skønne farver du har valgt :-)

    SvarSlet
  7. Hoæd da bare lige op,hvor er den flot din nye kjole det man kan se af den.Skønne farver du har vaalgt,glæder mig til at se det færdig sjal.

    SvarSlet
  8. Jette , jeg har købt kjolen på udsalg hos Bennedikte Udson i Guldsmedegade i Aarhus.
    Halv pris, så jeg var heldig...

    Fik endda én mere. Måske den også kommer på bloggen, for den skal nok også have et sjal;0D

    SvarSlet
  9. Tusind tak for de skønne og positive tilbagemeldinger på mit "skæve" sjal og dens kjole.

    SvarSlet