mandag den 12. marts 2012

DET ER SÅ BIDENDE KOLDT DERUDE

Vinden suser i træerne i dag og havet viser tænder,
Så selv om solen skinner fra en næsten skyfri himmel,
er det bidende koldt udenfor.


Så er det godt at jeg kan nyde synet af mine køer indefra.


Siden jeg har skrevet om dem sidst, er der kommet endnu
en lille kalv.
Denne gang en pige, der er kulsort efter sin far.
.
Da tyren hedder Frederik, synes vi det kunne
være sjovt at opkalde hans afkom efter
kronprinsens børn.

Så nu har vi både en Cristian og en Isabella

I første omgang altså.

Vi kommer nok til at gå videre til Joakims også,
men det tager vi til den tid.

10 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig udsigt at have. Og køer er så dejligt beroligende. At der så er kalve imellem gør det ikke ringere. Jeg er glad for at se, at de går ude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skotske højlandskvæg , så de ville dø hvis de gik inde. De er og skal være ude altid..

      Slet
  2. Smukt kvæg. Det må være svært at løsrive sig fra den udsigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er til daglig glæde kan jeg love dig.

      Slet
  3. Jeg fandt et lunt solhjørne i et kvarter, før skyerne kom og gjorde det koldt igen.
    Det er dejligt med de små soloaser:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er livseleksir med et par d-vitaminer fra oven.

      Slet
  4. Ja, lidt kongelig har man jo lov at være ;O)
    Jeg tror skisme du er ved at tæske mig - hmm!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lidt... Griner
      Ved at banke dig!!! Det kunne være skønt;) men der er lang vej igen...

      Slet
  5. Flotte billeder og på dem kan man heldigvis ikke se, at det er koldt.

    SvarSlet