fredag den 30. marts 2012

Jamen hvad man dog kan gøre med en iPad.

Mit forrige indlæg var noget amputeret.
Jeg kunne ikke finde ud af at få billeder ind på bloggen ved hjælp af iPaden
Straks kom Mariannel med løsningen. Tusind tak for det Marianne.
Men hvad i hulen betød det?
Mig igang med at købe app dertil og nu vil jeg så forsøge mig med at føre billeder til dette indlæg.

Først strikkeprøve med forskellige valg af garn,
Derefter det endelige valg:



Det skal ende med at blive til Veera Valimaki's smukke sjal .. Color Affection
Så lærte jeg noget nyt igen.
Næste gang vil jeg prøve om jeg ikke kan få en pænere opstilling af indlægget.
Men lige nu er jeg tilfreds og synes jeg har lært meget.
Det er unægtelig lettere at forstå en strikkeopskrift, end alt det her.....

Ps: jeg ved at linkene ikke duer. Jeg arbejder med at finde ud af det.


7 kommentarer:

  1. Dejligt du kunne bruge mit forslag :)
    Sikke flotte farver du gar valgt til dit sjal - ældste snuppede mit da hun var hjemmme sidst :0)

    SvarSlet
  2. Min tøs har det også med at rende afsted med mine hjemmegjorte
    Det er jeg lidt stolt af.. Synes det er dejligt hun gider...
    Og det gør hun i stor stil...
    Du skal ha så mange tak for tippet , jeg ville ALDRIG have fundet ud af det selv..
    Nu skal jeg bare ha nærstuderet det, så jeg kan linke rigtigt..

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud.
    Dine links fører mig til din egen blog, så mon ikke, der er et problem et eller andet sted?
    Hvilken app taler du om? Jeg kender kun gratis apps til at blogge med, så jeg er da lidt nysgerrig.

    SvarSlet
  4. jeg kunne også godt blive lidt nysgerrig på det der med at blogge fra Ipad.
    Hvad er det for en app man kan få ?
    Det er smukke farver du strikker med :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Jeg ved at linkene ikke fører rette sted hen.
    Jeg kan ikke lige finde ud afmat gå ind og få det rettet;)
    Jeg er ikke en ørn i det her.

    SvarSlet
  6. Den hedder BlogPress og koster kr. 18.

    SvarSlet